Stine-sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
10 svar
3 synes godt om
8. december 2013

Mamalou

Kære alle

Jeg har lige set genudsendelsen af Stine-sagen, der netop er vist på kanal 4. Puha for en historie, det er svært ikke at blive berørt

Er der nogen, der ved hvordan Stine og hendes to dejlige børn klarer sig i dag?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Happiness

Jep. Hun har fået Isabella hjem, og har vist samvær med Benjamin. Hun har desuden fået en mere

Anmeld

8. december 2013

GUSO

Mamalou skriver:

Kære alle

Jeg har lige set genudsendelsen af Stine-sagen, der netop er vist på kanal 4. Puha for en historie, det er svært ikke at blive berørt

Vh. Louise

Jeg har lige googlet i oktober i år har hun fået tilkendt 350000 i erstatning, hun er blevet renset for tiltale og har fået sin datter hjem, jun har fået en ny kæreste og en dreng med ham, hun har endnu ikke fået Benjamin hjem <3 så det også for første gang her til aften hvor er det en uhyggelig sag

Anmeld

8. december 2013

TNBC

Mamalou skriver:

Kære alle

Vh. Louise

Isabella har hun fået hjem og ser Benjamin, hun valgte at Benjamin skulle blive hvor han var, fordi det var den hverdag han kendte til. Han var omkring 4måneder da det skete og over et år(mener jeg) da hun blev frikendt, så for hans skyld, lod hun ham blive i den familie og besøger ham så(han ved vist godt at hun er hans mor) Hvilket jeg synes er et smukt valg, og viser at hun tænker på hans velværd og ikke bare sig selv.
Og så har hun fået Jayden sidste år eller sådan noget.

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Happiness skriver:

Jep. Hun har fået Isabella hjem, og har vist samvær med Benjamin. Hun har desuden fået en mere

Tak for opdateringen!

Ved man noget om, hvor skadet Benjamin er blevet?

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

GUSO skriver:

Jeg har lige googlet i oktober i år har hun fået tilkendt 350000 i erstatning, hun er blevet renset for tiltale og har fået sin datter hjem, jun har fået en ny kæreste og en dreng med ham, hun har endnu ikke fået Benjamin hjem <3 så det også for første gang her til aften hvor er det en uhyggelig sag

Meget trist sag. Hold da op. Jeg var ved at slå væk flere gange, fordi jeg blev så påvirket. Hvor er det skrækkelig for den lille dreng, Isabella og Stine - selvfølgelig også for Benno. Gad vide hvem, der har rusket ham og hvad det har fået af mén for den lille gut

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Yurie skriver:

Isabella har hun fået hjem og ser Benjamin, hun valgte at Benjamin skulle blive hvor han var, fordi det var den hverdag han kendte til. Han var omkring 4måneder da det skete og over et år(mener jeg) da hun blev frikendt, så for hans skyld, lod hun ham blive i den familie og besøger ham så(han ved vist godt at hun er hans mor) Hvilket jeg synes er et smukt valg, og viser at hun tænker på hans velværd og ikke bare sig selv.
Og så har hun fået Jayden sidste år eller sådan noget.

Mit indtryk er også positivt, hun virker som god mor, meget reflekterende. Jeg troede først det handlede om, at han var meget skadet, at han forsat var anbragt, men dejligt at høre at det ikke er tilfældet.

Anmeld

8. december 2013

TNBC

Mamalou skriver:

Mit indtryk er også positivt, hun virker som god mor, meget reflekterende. Jeg troede først det handlede om, at han var meget skadet, at han forsat var anbragt, men dejligt at høre at det ikke er tilfældet.

det er det jeg mener at jeg læste en gang. Kan bare ikke lige finde det igen.

Anmeld

9. december 2013

Carina:-)

Fandt man nogensinde ud af hvem der har mishandlet barnet?

Anmeld

9. december 2013

Holm14

Carina:-) skriver:

Fandt man nogensinde ud af hvem der har mishandlet barnet?

Så vidt jeg har forstået det, er der ikke nogen som har mishandlet ham, men at han er født med en hjerneskade/fejl i hjernen, som som gør at den er mere overfølsom og som gør at han får disse mén i hjernen, som om at han er blevet rusket.. Men jeg er ikke sikker, mener bare det er sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.