Når livet spænder ben for PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. december 2013

Alylia

Hej alle i dejlige piger,

Har lige brug for at lette mit hjerte for syntes godt nok at det tynger lige lovlig meget idag. Kort fortalt vi mistede i uge 10/11 d.30 Juli i år efter 10 mdr prøven og var nu gået igang igen og min cyklus er kommet tilbage i en nogenlunde orden.

Havde ægløsning i denne weekend og vi har selvfølgelig hygget og alt det der skal til for vi jo gerne vil have vores ønske barn. Og så hertil eftermiddag får vi et rigtigt trælst rygte at vide. Vores arbejdsplads skal lukke og kæresten som er den mest fantastiske mand bliver med det samme bekymret selvom det kun er et rygte, men det skal så siges at vi bor i Irland og arbejder for et IT firma og man har bare ikke den samme tryghed som i DK med en fagforening skulle der sker noget og vi mister vores job. Så nu vil kæresten helst ikke blive gravid før vi har fået nogle officielle udmeldning, hvilket uden tvivl kommer til at tage alt fra 1 mdr til 12 mdr og jeg elsker ham så meget for at ville have vi har de helt rigtige trygge rammer både mentalt og økonomisk før vi får et barn, men gud hvor kan jeg ikke lade være med at håbe på vi har haft held denne gang for hvorend jeg kan se fornuften i at sætte det lidt i bero findes der nok ikke noget jeg ønsker mig mere inderligt end at få vores fælles barn.

Og vi er begge sikret i den forstand at vi begge vil blive tilbydt at flytte med virksomheden, men da vi kan ender i enten DK, Polen eller på Tenerif er det lidt et gamble, men ved at vi begge vil kunne vende tilbage til DK og få dagpenge igennem akasse lige til at starte med, men det er også en stor ting at skulle rive vores liv op herovre.

Åhh alle de bekymringer der melder sig når man har gang i PB. 

Tak til alle som har orket at læse mit indlæg og hører gerne hvordan andre har tacklet sådanne problemstillinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.