Hæklehjælp søges... hurtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
10 svar
1 synes godt om
8. december 2013

Glad Giraf

Sidder her od skal hækle mit første æg, laver en magic ring og bliver så i tvivl... Når jeg skal begynde at hækle i mr, skal jeg så vende arbejdet og hækle "tilbage" eller skal jeg bare fortsætte rundt og rundt i samme retning...

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Sakris

Du skal afslutte runden og hækle rundt og rundt :-)

Anmeld

10. december 2013

Lukas&Liam<3

Glad Giraf skriver:

Sidder her od skal hækle mit første æg, laver en magic ring og bliver så i tvivl... Når jeg skal begynde at hækle i mr, skal jeg så vende arbejdet og hækle "tilbage" eller skal jeg bare fortsætte rundt og rundt i samme retning...

Giver det mening?

Det kommer an på opskriften men der står hvis du skal vende og det mest normale er bare at fortsætte. Det bliver bare pænest at vende om hvis man skal skifte farve.

Anmeld

15. december 2013

Glad Giraf

Maria&Lukas skriver:

Det kommer an på opskriften men der står hvis du skal vende og det mest normale er bare at fortsætte. Det bliver bare pænest at vende om hvis man skal skifte farve.

Øv har ikke set notifikationen men hæklede rundt og de er blevet SÅ fine..Tak for svar

Anmeld

15. december 2013

Glad Giraf

Nogen der kan oversætte denne opskrift? Tror den er nem, er bare ikke liiiige helt med

SPEGEPØLSE: 1/ 2 lm, hækl 6 fm i første lm. 2/ 2 fm i hver fm. 3/*1 fm, 2 fm i næste* 4/*2 fm, 2 fm i næste* 5/*3 fm, 2 fm i næste* 6/*4 fm, 2 fm i næste* Hækl en mere. Sy hvide sting tilfældigt på stykkerne. Læg de 2 stykker sammen og hækl fm rundt langs kanten.

Anmeld

15. december 2013

ano14316

Glad Giraf skriver:

Nogen der kan oversætte denne opskrift? Tror den er nem, er bare ikke liiiige helt med

SPEGEPØLSE: 1/ 2 lm, hækl 6 fm i første lm. 2/ 2 fm i hver fm. 3/*1 fm, 2 fm i næste* 4/*2 fm, 2 fm i næste* 5/*3 fm, 2 fm i næste* 6/*4 fm, 2 fm i næste* Hækl en mere. Sy hvide sting tilfældigt på stykkerne. Læg de 2 stykker sammen og hækl fm rundt langs kanten.

Hvad mener du med oversætte?

Anmeld

15. december 2013

ano14316

SPEGEPØLSE:
Start med: 2 lm
1. Omg. hækl 6 fm i første lm.
2. Omg. 2 fm i hver fm. 3. Omg. *1 fm, 2 fm i næste m* gentag hele vejen rundt.
4. Omg. *2 fm, 2 fm i næste m* gentag hele vejen rundt
5. Omg. *3 fm, 2 fm i næste*
6. Omg. *4 fm, 2 fm i næste*
Hækl en mere. Sy hvide sting tilfældigt på stykkerne. Læg de 2 stykker sammen og hækl fm rundt langs kanten.

Anmeld

15. december 2013

Glad Giraf

ano14316 skriver:

SPEGEPØLSE:
Start med: 2 lm
1. Omg. hækl 6 fm i første lm.
2. Omg. 2 fm i hver fm. 3. Omg. *1 fm, 2 fm i næste m* gentag hele vejen rundt.
4. Omg. *2 fm, 2 fm i næste m* gentag hele vejen rundt
5. Omg. *3 fm, 2 fm i næste*
6. Omg. *4 fm, 2 fm i næste*
Hækl en mere. Sy hvide sting tilfældigt på stykkerne. Læg de 2 stykker sammen og hækl fm rundt langs kanten.

Jamen f.eks. 4 omg.
2fm, 2fm i næste m?

Er det hver anden maske jeg skal hækle 2 fm i eller hvordan? Kan ikk lige fange den...

(har ikke hæklet så længe)

Anmeld

15. december 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Glad Giraf skriver:

Jamen f.eks. 4 omg.
2fm, 2fm i næste m?

Er det hver anden maske jeg skal hækle 2 fm i eller hvordan? Kan ikk lige fange den...

(har ikke hæklet så længe)

Som jeg læser det er det hver tredje maske du skal hækle to fm i

Anmeld

15. december 2013

Kløver

Du hækler rundt som at hækle i en spiral nærmest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.