Hej piger
Jeg håber I kan hjælpe mig. Er ved at være fuldstændig udkørt. Sagen er den at vores datter på 8,5 måned de sidste 17 dage har haft mange tynde afføringer og let forhøjet temperatur / feber. (Svinger mellem 37,7 og 38,3). Hun har i perioden spist og været glad, selvom der har været dage, hvor hun har været mere pylret og ked af det. Det var svært at få mad i hende de første 5-6 dage, men så spiste hun ellers fint igen. Hendes afføring er nogle gange brun/gullig, men andre gange mere grønlig. Den er slimet og lugter nogle gange virkelig slemt i forhold til hvad den plejer.
Hun får MME og grød, mos og rugbrød altså fast føde. Vi har haft kontakt med vagtlægen nogle gange og været hos egen læge to gange. De siger det formentlig er en virus, men kan ikke give endeligt svar og siger vi skal se tiden an
Ja men hvor længe! Tilsidst insisterede jeg på t få målt hendes infektionstal via en lille blodprøve i fingeren. Der var noget infektion i kroppen, men ik noget alarmerende man gjorde/kunne gøre noget ved. Jeg blev ved med at sige, at jeg frygtede en bakteriel infektion, og om vi ik kunne tage afføringsprøver for at være helt sikker. Det lykkedes efter en længere dialog at få dem foretaget. Vi får svar i den kommende uge...
Jeg er så frustreret over det. Hun sover også dårligere om natten, og bliver sendt hjem fra dagplejen hver gang hendes temperatur runder e 38 grader, som "officielt" er feber for de små. Kan ikke få læst til min eksamen i januar, da det jo kræver meget at holde øje med en i den alder, som så også er syg. I starten troede jeg det var pga. tænder, da hun ingen har endnu, men ja er det nok ikk.
Er der nogle som har prøvet lignende? Please hjælp
Anmeld