nr 2 tager tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. december 2013

Anonym trådstarter

synes at 7 måneder her dn 23/12 er sku ved at være hårdt at blive ved med at tro på der sker noget når nr 1 var en ikke planlagt men ønsket og det sagde bare smut så var min elskede dreng der
men nr 2 tager sku tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

synes at 7 måneder her dn 23/12 er sku ved at være hårdt at blive ved med at tro på der sker noget når nr 1 var en ikke planlagt men ønsket og det sagde bare smut så var min elskede dreng der
men nr 2 tager sku tid

Kan godt forstå din utålmodighed.. Her var det omvendt med nr 1 og 2 graviditet. Tager du Æl test? Ellers vil jeg anbefale du prøver det..

Anmeld

8. december 2013

Soleil

Her tog det 9 mdr med nr 2

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Kan godt forstå din utålmodighed.. Her var det omvendt med nr 1 og 2 graviditet. Tager du Æl test? Ellers vil jeg anbefale du prøver det..

Tager ikke æl teste, kan se og nogenlunde mærke hvornår min æl er :-) har en cyklus på 22 denne gang .
Men hold da k.. Man kan blive frustreret og irriteret over der bare intet sker

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Soleil skriver:

Her tog det 9 mdr med nr 2

Hold da op det tog da lang tid

Anmeld

8. december 2013

Soleil

ja! Jeg troede også at der var et eller andet i vejen med mig eller min mand, men så var den der lige pludselig

De kloge hoveder siger jo også at det kan tage op til et år før den er der. Og du er jo blevet gravid før, så det skal nu nok komme

Anmeld

8. december 2013

Loan

Gid jeg havde kunnet nøjes med 7 måneder, men ak den første lod vente på sig i 1 år og 7 måneder.

Nummer 2 som endte i en SA lod vente på sig i 1 år og 8 måneder.

Nummer 3 forsøg som vi venter lige nu tog kun 2 måneder fra min SA til gevinst igen.

Nogen gange skal man bare væbne sig med tålmodighed, jeg ved hvor modbydeligt træls det er at blive skuffet igen og igen men man er nød til at stole på det nok skal lykkes.

Anmeld

8. december 2013

An&Jo

Anonym skriver:

men nr 2 tager sku tid

ved hvordan du har det, vi har nu prøvet i halvandet år at få nummer to, og er akkurat lige kommet i kontakt med gyn for at høre hvordan og hvorledes.. Nu hører det med til historien at jeg i marts var gravid udenfor livmoderen, og derfor kun har en æggeleder tilbage, så vi er sat i kontakt med gyn med henblik på at vi muligvis skal have hjælp..

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ved hvordan du har det, vi har nu prøvet i halvandet år at få nummer to, og er akkurat lige kommet i kontakt med gyn for at høre hvordan og hvorledes.. Nu hører det med til historien at jeg i marts var gravid udenfor livmoderen, og derfor kun har en æggeleder tilbage, så vi er sat i kontakt med gyn med henblik på at vi muligvis skal have hjælp..

det lyder godt nok hellere ikke sjovt for jer
men dejligt i kan få hjælp

jae der findes intet værre end hver måned og tante rød kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.