14 mdrs. amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. december 2013

MorDk

Det er nu 4 døgn siden jeg ammede sidst. 

Jeg ammer ikke mere nu. Det er slut. Det er helt underligt, men det faldt helt naturligt at stoppe nu.... Jeg har det faktisk ok med det. <3 Det var så det.... kommer ikke til at opleve det igen. Vi skal ikke have flere børn. 

Ville bare liiige dele <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

liten-mamma

MorDk skriver:

Det er nu 4 døgn siden jeg ammede sidst. 

Jeg ammer ikke mere nu. Det er slut. Det er helt underligt, men det faldt helt naturligt at stoppe nu.... Jeg har det faktisk ok med det. <3 Det var så det.... kommer ikke til at opleve det igen. Vi skal ikke have flere børn. 

Ville bare liiige dele <3

Du er SÅ sej at du har ammet din datter så længe!   

Må være mærkeligt at være holdt op, efter så lang tid, men godt du er glad for beslutningen.  

Anmeld

8. december 2013

MorDk

liten-mamma skriver:

Du er SÅ sej at du har ammet din datter så længe!   

Må være mærkeligt at være holdt op, efter så lang tid, men godt du er glad for beslutningen.  

Jeg ammede min søn i 10 mdr. 

Anmeld

8. december 2013

liten-mamma

MorDk skriver:

Jeg ammede min søn i 10 mdr. 

Det er bare så sejt altså  

Anmeld

8. december 2013

Tulle28

Kan forstå, hvis det er en blandet fornemmelse. Jeg ammer også på 16. måned og temmelig meget endda og vi skal også snart til at stoppe - ihvertfald om natten. Om amningerne om dagen så også stopper må tiden vise, jeg synes stadigvæk det er hyggeligt og det gør min datter også Jeg ammede min ældste til hun var 17. måneder.
Vi skal heller ikke have flere børn, så synes også det er en anelse vemodigt - og tør slet ikke tænke på, hvordan mine bryster ser ud, når der slet ikke er mere mælk i... Gys!!! (ikke at jeg ammer af den grund - bare lige for at slå det fast, hviiiis nu nogen læser med og tænker at det er derfor man langtidsammer)

Anmeld

8. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tulle28 skriver:

Kan forstå, hvis det er en blandet fornemmelse. Jeg ammer også på 16. måned og temmelig meget endda og vi skal også snart til at stoppe - ihvertfald om natten. Om amningerne om dagen så også stopper må tiden vise, jeg synes stadigvæk det er hyggeligt og det gør min datter også Jeg ammede min ældste til hun var 17. måneder.
Vi skal heller ikke have flere børn, så synes også det er en anelse vemodigt - og tør slet ikke tænke på, hvordan mine bryster ser ud, når der slet ikke er mere mælk i... Gys!!! (ikke at jeg ammer af den grund - bare lige for at slå det fast, hviiiis nu nogen læser med og tænker at det er derfor man langtidsammer)

Hé hé kom lige til at tænke på despreth houswifes, med hende der ammer sin søn på 4-6 år, for ik at blive fed

Ej spøg til side! Jeg ammede også alberte til hun var 14 mdr, og øv nu ka jeg ik finde en ordenlig bh! 

Syntes det var mega trist, da vi stoppede med at amme! Vh stine

Anmeld

8. december 2013

Tulle28

StineW79 skriver:

Hé hé kom lige til at tænke på despreth houswifes, med hende der ammer sin søn på 4-6 år, for ik at blive fed

Ej spøg til side! Jeg ammede også alberte til hun var 14 mdr, og øv nu ka jeg ik finde en ordenlig bh! 

Syntes det var mega trist, da vi stoppede med at amme! Vh stine

Hi hi årh pis... Afsløret!! Ej jeg synes de var sååå triste da jeg stoppede med at amme den ældste, men så blev jeg gravid igen efter 4 mdr. og så fik de lidt liv igen. Men NU... Åååh det bliver ikke kønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.