Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det er jo en ren navnejungle derude!min søn hedder oliver og skal være storebror!.... pigenavne som jeg og manden kan lide er på plads men med drengenavne er vi totalt på bar bund!... jeg har fåreslået hjalte, noah og milas men manden er til navne som peter, morten og martin :/ ... vi er stadig ikke blevet enige om bare 1 drengenavn så kom med en masse drengenavne... ikk alt for specielle
Det er jo en ren navnejungle derude!min søn hedder oliver og skal være storebror!.... pigenavne som jeg og manden kan lide er på plads men med drengenavne er vi totalt på bar bund!... jeg har fåreslået hjalte, noah og milas men manden er til navne som peter, morten og martin :/ ... vi er stadig ikke blevet enige om bare 1 drengenavn så kom med en masse drengenavne... ikk alt for specielle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså, vi har jo Andreas, så det synes jeg bestemt
Knud
Holger
Asger
Søren
Jacob
Bertram eller Valdemar
Willads
Kian
Liam
Bertram
Julius
Hjalte
Joakim
Vi har en Simon og venter en lille ny til januar.. Har selv tænkt lidt på Oliver hvis det er en dreng. Men ellers er jeg også til Lasse og Peter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128