Positiv æl test men negativ g test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg forventer mens i dag, den er endnu ikke kommet. Har lidt jag i underlivet som at den er på vej. Men fik en positiv æl test igår aftes. G testen her til morgen er negativ. Forstår det ikke lige. Jeg har hørt at hvis man er gravid kan det vise sig ved en positiv æl test. Men danner kroppen stoffet som gør æl testen positiv op til mens? Eller kan det være fordi jeg er gravid? Mine æl test har altid kun vist kontrol stregen og været helt bar ved test feltet når jeg har haft min æl. Forstår simpelthen ingenting lige nu.
Håber i kan hjælpe mig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg forventer mens i dag, den er endnu ikke kommet. Har lidt jag i underlivet som at den er på vej. Men fik en positiv æl test igår aftes. G testen her til morgen er negativ. Forstår det ikke lige. Jeg har hørt at hvis man er gravid kan det vise sig ved en positiv æl test. Men danner kroppen stoffet som gør æl testen positiv op til mens? Eller kan det være fordi jeg er gravid? Mine æl test har altid kun vist kontrol stregen og været helt bar ved test feltet når jeg har haft min æl. Forstår simpelthen ingenting lige nu.

Måske din cyklus har rykket sig, så du måske først har æl nu?

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Måske din cyklus har rykket sig, så du måske først har æl nu?

Jeg havde en positiv æl test den 24. November. Og synes da det virker ret usensynligt hvis min cyklus har rykket sig 14 dage? Og så pludselig have to æl i samme cyklus. Har heller ikke æl slim som jeg havde den 24. November

Anmeld

8. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg havde en positiv æl test den 24. November. Og synes da det virker ret usensynligt hvis min cyklus har rykket sig 14 dage? Og så pludselig have to æl i samme cyklus. Har heller ikke æl slim som jeg havde den 24. November

Ja det lyder jo lidt underligt. Den første g test jeg tog var meget svag positiv da jeg var 4+2, så der er jo stadig en chance for at du står med en positiv g test om et par dage

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Ja det lyder jo lidt underligt. Den første g test jeg tog var meget svag positiv da jeg var 4+2, så der er jo stadig en chance for at du står med en positiv g test om et par dage

Ja der er vel ikke andet for end at jeg må væbne mig med tålmodighed. Synes bare det er underligt når jeg kunne teste positiv ved min datter 3+6.

Anmeld

8. december 2013

Soleil

I mine 3 andre graviditeter testede jeg også positiv i starten af uge 4...Denne gang er det taget længere tid før den viste noget...Så det kan sagtens lade sig gøre endnu

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Soleil skriver:

I mine 3 andre graviditeter testede jeg også positiv i starten af uge 4...Denne gang er det taget længere tid før den viste noget...Så det kan sagtens lade sig gøre endnu

Det lyder da godt. For synes det er lidt underligt nemlig. Men håber da det bare er fordi jeg først kan teste senere denne gang. Jeg havde lidt niv i underlivet imorges i ca 20-30 min. Og det har ikke været der siden.

Jeg må væbne mig med tålmodighed. Selvom jeg er ved at blive sindsyg. For synes jo ventetiden bare til idag var været lang. Og nu er den da endnu længere.

Anmeld

8. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger.

Har du et billede af æl-testen?

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du et billede af æl-testen?

Nej desværre ikke. men begge streger var lige tydelige.

Anmeld

8. december 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
du kan godt have 2 gang æl i samme cyklus. da det her jeg da prøve flere gang og det sige de også på sygehus at man kan

her venter vi også på lort og er ikke kom i nu så og en lille dejlig julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.