Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Og mit indre testmonster kæmper for at slippe ud!! På tirsdag er det 14 dage siden jeg tog ovitrellen og vil være 3+5.. Kan jeg ikke prøve at teste der måske? Hvornår kunne I teste positiv? Jer der har været igennem IVF/ICSI Krammer
Og mit indre testmonster kæmper for at slippe ud!! På tirsdag er det 14 dage siden jeg tog ovitrellen og vil være 3+5.. Kan jeg ikke prøve at teste der måske? Hvornår kunne I teste positiv? Jer der har været igennem IVF/ICSI Krammer
3+2 fik jo så tvillinger..
ønskebarn74 skriver: 3+2 fik jo så tvillinger..
o1Mutte skriver: Ihh jeg er 3+2 i dag Tør bare ikke teste for er bange for at ovitrellen stadig kan drille
Ihh jeg er 3+2 i dag Tør bare ikke teste for er bange for at ovitrellen stadig kan drille
Jeg viste det var pregnylen der viste positiv, fik det også efter æggene var lagt op.. Men den blev mørkere stregen, ikke lysere..
ønskebarn74 skriver: Jeg viste det var pregnylen der viste positiv, fik det også efter æggene var lagt op.. Men den blev mørkere stregen, ikke lysere..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128