hvorfor kan de ikke hjælpe ham ; (

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

lykkekevin

Morjanne76 skriver:

Hvad hedder det medicin han får? Får han det daglig eller?

Har det ikke lige her han er hjemme ved hans far han har medicin med nej hvis han giver det minste tegn på at slå ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Morjanne76

Hvordan vil det udvikle sig, hvis han ikke får hans medicin? nu du skriver at du oplever en forværring/ ikke forbedring når han får piller.  Hududslæt kunne måske være en bivirkning alt efter hvilken piller han får

Anmeld

7. december 2013

lykkekevin

Morjanne76 skriver:

Hvordan vil det udvikle sig, hvis han ikke får hans medicin? nu du skriver at du oplever en forværring/ ikke forbedring når han får piller.  Hududslæt kunne måske være en bivirkning alt efter hvilken piller han får

Jamen det starter sådan som du ser bare med få prikker og blusser helt oo ind for få min og det er om han få medicin eller ej så lige lidt hjælper det

Anmeld

7. december 2013

SD21

Hmm. Det ligner kuldenældefeber. Det er især når det bliver koldt at det kommer og det klør af pommern til. Jeg ville prøve at få nogle lidt stærkere antihistaminer end dem man kan få i håndkøb - min far lider meget af det om vinteren.

Anmeld

8. december 2013

L&V

Det ligner meget det min datter får.. Hun får nældefeber uden nogen særlig grund eller sammenhæng. Det ka små børn få uden det behøver være en alergisk reaktion. Her tog antihistamin kun toppen af kløen så hun sku smertedækkes, køles og smørres med en go creme som ku mindske kløen. Et "anfald" ku vare fra 2dage til 3uger ( hvis længe dog ik så voldsomt) Der er nu gået ca 6måneder siden hun fik det sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.