min dreng faldt ned af trappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er fuldstændig i chok, min 3 årig dreng faldt idag ned af trappen, HELE VEJEN FRA TOPPEN!!!!!

for helvede, altså.  jeg stod med den Bette på armen, og de store legede ovenpå, og han må være kommet for tæt på trappen også mistet balancen. Jeg stod li ved siden af trappen og det så så vildt ud, jeg kan slet ik få det ud af hovedet hvordan han væltede/fløj ned deroppe fra. Han slap med buler og skrammer, Phu!!! ;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

1990h

Anonym skriver:

Jeg er fuldstændig i chok, min 3 årig dreng faldt idag ned af trappen, HELE VEJEN FRA TOPPEN!!!!!

for helvede, altså.  jeg stod med den Bette på armen, og de store legede ovenpå, og han må være kommet for tæt på trappen også mistet balancen. Jeg stod li ved siden af trappen og det så så vildt ud, jeg kan slet ik få det ud af hovedet hvordan han væltede/fløj ned deroppe fra. Han slap med buler og skrammer, Phu!!! ;

godt der ikke skete mere..

Anmeld

7. december 2013

sommerfuglen82

Et kram det skal du lige have, for den oplevelse er på ingen måde rar
Godt der heldigvis ikke skete mere

Har selv stået i din situation,her måtte vi en tur på skadestuen da han havde slået sin mund.

Anmeld

8. december 2013

Muffinmus

Min på 6 år drattede også ned for noge uger siden, helt fra toppen og endte i kattemaden for enden af trappen.....12 trin tror jeg der var. Han slap med stammer og et blåt øje. Men man synes bare selv man skulle have gjort noget for at undgå det. Faktum er bare de kommer til at slå sig mange gange i deres liv, og tit kan vi kun trøste og møsse

Anmeld

8. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Børn er heldigvis bløde og ka tåle meget! Men puha et chok!

Håber at de til en anden gang husker, ik at tmle for tæt på trappen. Vh stine

Anmeld

8. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Puha et chok - det er også bare mit mareridt (bor på 2. sal). Min datter faldt 2 trin bagover den anden dag og selvom det ikke var langt, så fik vi begge det største chok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.