sagen er det at min yngste søns far prøvede og hoppe ud fra vores altan i Onsdags, heldigvis var jeg blevet vækket og jeg fik ham reddet han var udover på nær med det ene ben, han havde fortalt han havde det lidt psykisk dårligt, dog slet ikke så meget så det kom som et kæmpe chok, efterfølgende fik han et black out og jeg fik ringet 112, han kom hjem mega sur om morgen igen over der nu stod selvmordsforsøg i hans parpir og mente det var min skyld, prøvede og overtale ham til og få hjælp, det vil han ikke, jeg meldte ud at jeg så ikke kan blive med ham, så nu er han flyttet hjem til sinfamilie hvilket er det bedste pt også for ungerne, er bare så ked af det frustredet chokket osv, vil så gerne hjælpe ham og har gjordt alt jeg ku efterhåneden, er tom for ideer, hvordan hjælper man en mand der egenlig ikke mener han er dårlig, han siger han ingen selvmordstanker har men hvorfor så prøve og springe ud, jeg ved slet ikke pt hvor jeg skal gøre af mig selv, jeg elsker ham overalt på jorden, vi har barn sammen der har brug for sin far osv, er skide bange for det ender med han en dag ikke er her mere, ville ikke det store, bare have lidt luft for noget jeg synes er virkelig svært!:/
Anmeld