Så fik jeg sku min bagdes :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
9 synes godt om
7. december 2013

MyLove E

Min mor's kusine en sådan en som køber alt muligt. . Så  un har da selvfølgelig købt en bagdes maskine:-)
Hun kunne så ikke finde ud af. Men min mand kunne hjælpe. Vi har så lånt den med hjem for at lige prøve..
Så her er den så :-D

Til dem som ikke har læst min anden tråd så er den her :  https://www.baby.dk/debat/232488pi1/angst-depression-o-l-/jeg-oensker-mig-en-badges.aspx

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MyLove E skriver:

Min mor's kusine en sådan en som køber alt muligt. . Så  un har da selvfølgelig købt en bagdes maskine:-)
Hun kunne så ikke finde ud af. Men min mand kunne hjælpe. Vi har så lånt den med hjem for at lige prøve..
Så her er den så :-D

Til dem som ikke har læst min anden tråd så er den her :  https://www.baby.dk/debat/232488pi1/angst-depression-o-l-/jeg-oensker-mig-en-badges.aspx

Vil du bruge dit badge på jobbet? Jeg kunne godt som kollega blive lidt såret over den indirekte bebrejdelse, der ligger i budskabet, hvis jeg nu bare havde forsøgt at være venlig og hensynsfuld over for en sårbar nyansat. 

Jeg synes, du skal satse på gennem ord og handling at vise, at du ikke er dum, i stedet for. Også, fordi alt taler for, at der blandt dine kolleger er nogen med personlig efaring med depression, og de kunne meget vel opfatte et badge af den art som stødende. 

Anmeld

7. december 2013

MyLove E

Mor og meget mere skriver:

Vil du bruge dit badge på jobbet? Jeg kunne godt som kollega blive lidt såret over den indirekte bebrejdelse, der ligger i budskabet, hvis jeg nu bare havde forsøgt at være venlig og hensynsfuld over for en sårbar nyansat. 

Jeg synes, du skal satse på gennem ord og handling at vise, at du ikke er dum, i stedet for. Også, fordi alt taler for, at der blandt dine kolleger er nogen med personlig efaring med depression, og de kunne meget vel opfatte et badge af den art som stødende. 

Nej ville aldrig tage den på :-D

Er helt enig med ALT skriver:-D
Det var fordi vi skulle prøve maskinen, så var det bare for sjov:-D

Anmeld

7. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MyLove E skriver:

Nej ville aldrig tage den på :-D

Er helt enig med ALT skriver:-D
Det var fordi vi skulle prøve maskinen, så var det bare for sjov:-D

Åh, så er jeg helt med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.