Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Jep min skønne dejlige søn var en tur ved fotograf sidste torsdag hvor han var 16 dage gammel, og dem vil jeg da lige dele herinde. Har SÅ svært ved at holde dem skjult men de skal bruges til julegaver så kan jo ikke lige prale med dem til familienså her er der lige nogle billeder af Thor
Jep min skønne dejlige søn var en tur ved fotograf sidste torsdag hvor han var 16 dage gammel, og dem vil jeg da lige dele herinde. Har SÅ svært ved at holde dem skjult men de skal bruges til julegaver så kan jo ikke lige prale med dem til familienså her er der lige nogle billeder af Thor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Det har også en stor betydning for mig, elsker hans blik i øjnene. Og faktisk også mig eget det viser ihvertfald hvordan jeg har det med at være morså det skal helt sikkert forstørres og have en særlig plads i vores hjem.
Det har også en stor betydning for mig, elsker hans blik i øjnene. Og faktisk også mig eget det viser ihvertfald hvordan jeg har det med at være morså det skal helt sikkert forstørres og have en særlig plads i vores hjem.
Det kan jeg dælme godt forstå
SÅ fine
Han er virkelig en smuk lille dreng-Helt små børn kan tit være sådan lidt "ferske" i udtrykket indtil de ligesom vokser til hvis man kan sige det sådan Men han er allerede så fin og udtryksfuld i ansigtet
Sikke en fin lille fyr og nogle skønne billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128