Thor har været ved fotograf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

Jep min skønne dejlige søn var en tur ved fotograf sidste torsdag hvor han var 16 dage gammel, og dem vil jeg da lige dele herinde. Har SÅ svært ved at holde dem skjult men de skal bruges til julegaver så kan jo ikke lige prale med dem til familien

så her er der lige nogle billeder af Thor

Skønne billeder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Det har også en stor betydning for mig, elsker hans blik i øjnene. Og faktisk også mig eget det viser ihvertfald hvordan jeg har det med at være mor
så det skal helt sikkert forstørres og have en særlig plads i vores hjem.

Det kan jeg dælme godt forstå  

Anmeld

7. december 2013

Carina:-)

SÅ fine 

Han er virkelig en smuk lille dreng-Helt små børn kan tit være sådan lidt "ferske" i udtrykket indtil de ligesom vokser til hvis man kan sige det sådan  Men han er allerede så fin og udtryksfuld i ansigtet 

Anmeld

8. december 2013

lille-fisen

Sikke en fin lille fyr og nogle skønne billeder 

Anmeld

9. december 2013

Rikke2404

BigHope13 skriver:

Jep min skønne dejlige søn var en tur ved fotograf sidste torsdag hvor han var 16 dage gammel, og dem vil jeg da lige dele herinde. Har SÅ svært ved at holde dem skjult men de skal bruges til julegaver så kan jo ikke lige prale med dem til familien

så her er der lige nogle billeder af Thor

Hvor er det bare nogen dejlige billeder Ham Thor er en værre charmetrold!
Har selv været afsted med tvillingerne, og fået nogen skønne billeder, også til julegaver Det skal nok blive et hit!

Anmeld

9. december 2013

Kløver

Årh hvor nogle dejlige billeder, så dejlig han er, og er da vild med mor søn billedet

Kan godt forstå du gerne vil dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.