Rabatkode på asos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
12 svar
2 synes godt om
7. december 2013

**Ønskebabyen

Hej piger

Asos køre med en rabatkode lige nu hvor man får 20% her i weekenden - men hvor pokker skal man skrive den rabatkode?? 

Jeg har puttet to ting i kurven og det eneste jeg synes jeg kan vælge er: Pay securely now.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Købmagerkonen

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Asos køre med en rabatkode lige nu hvor man får 20% her i weekenden - men hvor pokker skal man skrive den rabatkode?? 

Jeg har puttet to ting i kurven og det eneste jeg synes jeg kan vælge er: Pay securely now.

Jeg var ligeså forvirret som dig, første gang jeg skulle bruge en rabatkode hos Asos Men du skal bare trykke "pay securely now" og så kommer siden "confirm and pay" frem. Her er der en knap der hedder "promo codes or student codes" som du trykker på hvorefter der kommer et felt frem hvor du skriver koden i - og TADAA! Så skulle den gerne være i orden

Anmeld

7. december 2013

SaraL

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Du skal bare trykke "pay securely now" og så logge ind, herefter kan du se din kurv igen og så er der et sted hvor man kan indtaste koden

Anmeld

7. december 2013

**Ønskebabyen

FruOlsen skriver:

Jeg var ligeså forvirret som dig, første gang jeg skulle bruge en rabatkode hos Asos Men du skal bare trykke "pay securely now" og så kommer siden "confirm and pay" frem. Her er der en knap der hedder "promo codes or student codes" som du trykker på hvorefter der kommer et felt frem hvor du skriver koden i - og TADAA! Så skulle den gerne være i orden

Hmm.. Når jeg trykker på pay securely now, så kommer jeg frem til jeg skal indtaste mine kortoplysninger og så trykke next step? 

Anmeld

7. december 2013

**Ønskebabyen

SaraL skriver:

Du skal bare trykke "pay securely now" og så logge ind, herefter kan du se din kurv igen og så er der et sted hvor man kan indtaste koden

Hmm.. Når jeg trykker på pay securely now, så kommer jeg frem til jeg skal indtaste mine kortoplysninger og så trykke next step? Jeg kan altså ikke se min kurv igen, og der er ingen steder jeg kan indtaste koden?

Anmeld

7. december 2013

Købmagerkonen

**Ønskebabyen skriver:

Hmm.. Når jeg trykker på pay securely now, så kommer jeg frem til jeg skal indtaste mine kortoplysninger og så trykke next step? 

Ja, men længere oppe står det. Prøv at se billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2013

**Ønskebabyen

FruOlsen skriver:

Ja, men længere oppe står det. Prøv at se billedet

hmm.. Det der billede får jeg altså ikke frem! Kig nedenfor:

Jeg har lagt vare i kurven og trykker på den. Så kommer billede 1 frem.

Herefter trykker jeg 'Pay securely now' og jeg får billede 2 frem.

Logger ind og jeg får billede 3 frem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2013

Købmagerkonen

**Ønskebabyen skriver:

Hmm, ja så kan jeg godt forstå du har svært ved det. Normalt er det den side som jeg viser der kommer frem efter man logger ind. Der må være en fejl i deres system. Har du evt prøvet at gå ind på siden fra en anden browser? Måske kunne det hjælpe.

Anmeld

7. december 2013

SaraL

**Ønskebabyen skriver:

Det kan godt være den måske vil have dine kortoplysninger først så, hvis det er første gang

Anmeld

7. december 2013

SanJose

Du skal først taste dine kortoplysninger, før du kan taste rabatkoden ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.