Sulten om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. december 2013

Maja_4000

Caroline (knap 3) kom kl 3.30 i nat og bad om havregryn.. Det fik hun altså ikke hun fik et glas vand, og så var det i seng igen

Men hvad gør I? Står I op midt om natten og laver havregryn eller hvad de nu vil have?

Caroline sover endnu, så hun kan jo ikke have været ved at dø af sult Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

serinasmor

Maja_4000 skriver:

Caroline (knap 3) kom kl 3.30 i nat og bad om havregryn.. Det fik hun altså ikke hun fik et glas vand, og så var det i seng igen

Men hvad gør I? Står I op midt om natten og laver havregryn eller hvad de nu vil have?

Hos os er der ikke mad igen før det er morgen ... Det gælder også hvis hun siger hun er sulten lige efter hun er puttet

Det andet er et skråplan

Anmeld

7. december 2013

Mother-love

Nu er det yderst sjældent vi oplever Isabella vågner og siger hun er sulten. Tror faktisk aldrig det er sket når jeg tænker mig om. Men hvis hun gjorde, havde jeg gjort det samme som dig. Jeg gider dæmme ikke stå op om natten og lave mad til hende

Anmeld

7. december 2013

MomInTheMaking

Maja_4000 skriver:

Min datter er 2,2. Det er sket et par gange at hun får noget at spise, når hun vågner, men vi starter altid med vand for at se om hun rent faktisk er sulten eller bare tror det er morgen, hvis hun er oprigtigt sulten får vi hende slet ikke til at sove igen før hun har spist, så ja hun får da mad. For ellers skal vi alligevel stå op og så skal hun alligevel have morgenmad. har aldrig tænkt på det som en skidt ting at gøre, barnet er jo sulten. Desuden sker det jo virkelig sjældent.

Anmeld

7. december 2013

Maja_4000

serinasmor skriver:

Hos os er der ikke mad igen før det er morgen ... Det gælder også hvis hun siger hun er sulten lige efter hun er puttet

Det andet er et skråplan

Det er også sådan jeg har det, hun kan komme med SÅ mange undskyldninger for ikke at sove

Anmeld

7. december 2013

Maja_4000

Mom In The Making skriver:

Min datter er 2,2. Det er sket et par gange at hun får noget at spise, når hun vågner, men vi starter altid med vand for at se om hun rent faktisk er sulten eller bare tror det er morgen, hvis hun er oprigtigt sulten får vi hende slet ikke til at sove igen før hun har spist, så ja hun får da mad. For ellers skal vi alligevel stå op og så skal hun alligevel have morgenmad. har aldrig tænkt på det som en skidt ting at gøre, barnet er jo sulten. Desuden sker det jo virkelig sjældent.

Hvis hun virkelig var sulten, ville hun da også få noget.. Men hun laver nærmest ikke andet end at spise fra børnehave til sengetid

Anmeld

7. december 2013

tweety2060

Vores pige på 3 er småtspisende og vi kan ikke tvinge hende til at spise mere om aften... Og hun vågner nogle nætter kl 3 og er sulten og hun sover ikke videre for hun har fået noget at spise- vi HAR forsøgt flere gange... Men syntes det Er lidt hårdt at være oppe det halve af natten og så arbejde efterfølgende.
DEsværre kan vi ikke forklare at hun skal spise mere om aften.
Troede heller aldrig jeg skulle give mad om natten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.