For børnenes skyld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
6 svar
5 synes godt om
6. december 2013

Anonym trådstarter

Øv øv øv øv
Jeg har i dag afsluttet mit 6 år lange forhold, med faren til vores 2 børn
Det gør så ondt og jeg græder hele tiden, elsker ham himmelhøjt, men vi skændes alt for meget, og jeg er ked af det hver dag
Vi skylder vores børn, at gå fra hinanden, da dette ikke bliver bedre, men nøj hvor ville jeg ønske det var en fælles beslutning, så jeg ikke skulle bære den byrde på mig, at JEG forlader ham, JEG splitter vores familie, JEG bestemmer at vores børn skal være delebørn
Jeg ville bare ud med det, og vide at andre læser det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Øv øv øv øv
Det gør så ondt og jeg græder hele tiden, elsker ham himmelhøjt, men vi skændes alt for meget, og jeg er ked af det hver dag
Vi skylder vores børn, at gå fra hinanden, da dette ikke bliver bedre, men nøj hvor ville jeg ønske det var en fælles beslutning, så jeg ikke skulle bære den byrde på mig, at JEG forlader ham, JEG splitter vores familie, JEG bestemmer at vores børn skal være delebørn

Det føles af H... til.. Men jeg er sikker på at dine børn heller vil have en glad mor end en der græder og forældre der ikke skændes hele tiden.

Anmeld

6. december 2013

Billemyre

til dig.
En modig, og garanteret rigtig beslutning, du har taget.
Ønsker dig alt det bedste

Anmeld

6. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
6. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Øv øv øv øv

Anmeld

6. december 2013

Cat93

6. december 2013

Kløver

Kæmpe kram. Måske lyst tiders hinanden kunne gøre godt, måske i bare trænger til en pause, og hvis ikke så har du jo også truffet det rigtige valg så i kan få en hverdag uden skænderier

Alt det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.