TVserie - Under The Dome?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
*Pingvinen* skriver:

Nogen der følger med i den på TV2 Zulu? De har sendt 2-3 afsnit hver aften. Lidt træls, for serien er god, men jeg synes, der er alt for meget på én gang. Men så kan jeg se at næste uge - i hvert fald indtil torsdag - kommer der ikke et eneste afsnit. Nogen der ved om det er de allersidste afsnit der bliver sendt i aften ell hvordan?

sæson 1 er på 13 afsnit... ifølge IMDb kommer der sæson 2 efter nytår....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

mogms

jeg har optaget den de sidste dage og er begyndt af se afsnittene WOW hvor er den god og spændende

Anmeld

6. december 2013

MortilElias2010

*Pingvinen* skriver:

Nogen der følger med i den på TV2 Zulu? De har sendt 2-3 afsnit hver aften. Lidt træls, for serien er god, men jeg synes, der er alt for meget på én gang. Men så kan jeg se at næste uge - i hvert fald indtil torsdag - kommer der ikke et eneste afsnit. Nogen der ved om det er de allersidste afsnit der bliver sendt i aften ell hvordan?

Følger med!!! Syntes det er fedt de sender så mange ad gangen  Istedet for at bryde op i det mest spændende hele tiden og så er der ikke reklamer på kanalen eller jo men ikke midt i serien udover når den skifter 

Anmeld

6. december 2013

Mettefpigen

Plissé fed serie :-) også lavet efter en Stephen King bog
De viser hele sæson 1 i denne her uge og det er sidste afsnit i dag....

Anmeld

7. december 2013

Muffinmus

Så den, men håbede seriøst den ville slutte nu efter de 13. HADER når de sender sæson efter sæson, men noget der sagtens kunne slutte nu og stadig have været super god. Nu vil de trække den i langdrag. Og nej, næste sæson kommer ikke efter jul. Den står til at have premiere i USA i juni/juli næste pr og så senere kommer den til DK. De har ikke engang lavet sæson to endnu, fordi med forlængelsen af serien er nødt til at hoppe væk fra den originale bog af Stephen King. Han skal være med til at skrive sæson to for at det skal hænge sammen med hans tankegang, men vil så ikke følge bogen som egentligt planlagt. Og alt sammen fordi de har set de kan tjene penge. Bare ærgerligt disse lange serier ofte ender med folk falder fra undervejs.
Er spændt på om jeg gider se sæson to nu jeg ved den bare kører videre på slump fordi den blev mere populær end beregnet. Synes sæson et var god og har ligget i sengen og set de sidste afsnit hver dag.

Anmeld

7. december 2013

2babygirls

*Pingvinen* skriver:

Der er kun 13 afsnit, og den slutter elendig og så kommer anden sæson først til sommer næste år, noooooooooo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.