Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Samme køn ved scanning (14+0-16+0) som ved fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.583 visninger
21 svar
3 synes godt om
6. december 2013

Papillon

Spørgsmålet lyder helt konkret på, om kønnet ved scanning mellem 14+0 og 16+0 passede med kønnet, da vidunderet blev født?

Jeg ved godt, at en del venter til MD. I skal være velkomne til at svare som svar, men selve afstemningen vil jeg gerne holde til de private, tidlige kønsscanninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

justagirl

jeg fik det afvide til en tidlig MD i uge 15+0 .. og det passede stadig til normale MD 20+1 :I

Anmeld

6. december 2013

Papillon

justagirl skriver:

jeg fik det afvide til en tidlig MD i uge 15+0 .. og det passede stadig til normale MD 20+1 :I

Hvordan kan det være, du har været til to gange MD?

Håber fødslen giver samme resultat 

Anmeld

6. december 2013

Albertsen92

Jep, 14+4 sagde pige, 19+4 sagde pige, 24+0 sagde pige, pg ud kom verdens dejligste pige

Anmeld

6. december 2013

Papillon

Albertsen92 skriver:

Jep, 14+4 sagde pige, 19+4 sagde pige, 24+0 sagde pige, pg ud kom verdens dejligste pige

Jeg kan se, du også bor i Storkøbenhavn. Hvor blev du scannet 14+4?

Anmeld

6. december 2013

StudPsyk

Ja, det stemte

Anmeld

6. december 2013

Albertsen92

Papillon skriver:

Jeg kan se, du også bor i Storkøbenhavn. Hvor blev du scannet 14+4?

Her: http://www.graviditetsscanning.dk/herfinderdu/herf inderduscanningsklinikkenikobenhavn/

De var rigtig gode! Gav 400 kr for 2d, fik 45 minutter fordi hun ikke var meget for at vise sig

Anmeld

6. december 2013

Papillon

Albertsen92 skriver:

Her: http://www.graviditetsscanning.dk/herfinderdu/herf inderduscanningsklinikkenikobenhavn/

De var rigtig gode! Gav 400 kr for 2d, fik 45 minutter fordi hun ikke var meget for at vise sig

Tak Der har jeg faktisk bestilt tid, så dejligt at høre gode erfaringer derfra! Troede dog kun de scannede køn fra 15+0? Har selv tænkt på, hvad jeg gør, hvis de sætter mig tilbage ved NF, om et par dage mon ændre noget

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

Vi fik afvide det ville blive en dreng til kønsscanning og en dreng til md. Men han (forhåbentlig) er ikke kommet endnu

Anmeld

6. december 2013

Albertsen92

Papillon skriver:

Tak Der har jeg faktisk bestilt tid, så dejligt at høre gode erfaringer derfra! Troede dog kun de scannede køn fra 15+0? Har selv tænkt på, hvad jeg gør, hvis de sætter mig tilbage ved NF, om et par dage mon ændre noget

Hæhæ, jeg snød!
Det var den eneste dag min kæreste kunne.
Jeg tænkte 3 dage fra eller til! Man kunne sagtens se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.