Mens smerter ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har i denne cyklus taget gonal f og efterfølgende ovitrelle. Nu er det sådan at jeg blev insemineret i onsdags. 2 timer før insemineringen havde jeg "slemme" mens smerter, og vi blev så enige om at det muligvis kunne være ægløsningen , for mine æg havde løsnet sig ved scanning. Så gik dagen og det forsvandt rimelig hurtigt efter jeg blev insemineret. Igår var der lidt on/Off, ikke slemt på nogen måde, kunne bare mærke lidt "murren" . Men idag er det så kommet igen, ikke ligeså kraftigt som i onsdags, men sådan lidt som hvis jeg er lige op over at skulle til og bløde mens. 

Hvad i Søren sker der? jeg har ikke haft nogle cyster osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har i denne cyklus taget gonal f og efterfølgende ovitrelle. Nu er det sådan at jeg blev insemineret i onsdags. 2 timer før insemineringen havde jeg "slemme" mens smerter, og vi blev så enige om at det muligvis kunne være ægløsningen , for mine æg havde løsnet sig ved scanning. Så gik dagen og det forsvandt rimelig hurtigt efter jeg blev insemineret. Igår var der lidt on/Off, ikke slemt på nogen måde, kunne bare mærke lidt "murren" . Men idag er det så kommet igen, ikke ligeså kraftigt som i onsdags, men sådan lidt som hvis jeg er lige op over at skulle til og bløde mens. 

Hvad i Søren sker der? jeg har ikke haft nogle cyster osv... 

Jeg havde også mens smerter fra inseminering til testdag.

Det er helt normalt

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg havde også mens smerter fra inseminering til testdag.

Det er helt normalt

Okay, det er rart at vide .. har nemlig ikke haft det de andre cyklusser, der har jeg fået pergotime...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.