Må de sove ude? Ville I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2013

Anonym trådstarter

Ville i lade jeres små bebser sove ude i vejret i dag? Hvis nu der er tag over? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Malthe2010

Anonym skriver:

ja hvis barnevognen kan stå i læ, ville jeg ikke tænke noget over at de skal ud og sove... Her kommer lillemanden i hvert fald ud til middag og sove i dag

Anmeld

6. december 2013

modesty

Det kommer jo helt an på hvor i landet du bor. 

Her i København blæser det stadig ret meget, så der ville jeg nok ikke, medmindre det var i et skur af en slags.

Men hvis du bor et andet sted, kan det jo være at der er meget mindre blæst, så det er svært at sige.

Anmeld

6. december 2013

LinLin

Ikke her hvor jeg bor - syns det blæser lige lidt rigeligt

Anmeld

6. december 2013

Carina:-)

Her blæser det nærmest ikke længere,så her skal de ud og sove

Anmeld

6. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Min står i skuret og sover

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

hvis der er læ må de godt ellers hedder det -10grader, tåge og blæst så de ikke kan stå i læ, så må de ikke

Anmeld

6. december 2013

Maja88

Anonym skriver:

Her kommer hun ikke ud og havde hende i strækviklen, da jeg skulle ned i børnehaven med den store.. turde ikke gå med en letvægter vogn i den voldsomme blæst og så stadig have styr på den store...

Anmeld

6. december 2013

Lene Unik

Her ville jeg ikke. Vi har et tag der ligger løst, vi kan ikke selv gøre noget, og venter på skadesservice kommer. Men der er risiko for at det ryger helt af. Så selvom det ikke blæser meget, så er der stadig risiko for flyvende genstande.

Anmeld

6. december 2013

tarkoflen

Thea står i vores gård og sover, synes ikke det blæser ret meget her i Århus.

Der er faldet et par tagsten ned i nat, men ikke der hvor hun står. Men nu bliver jeg da helt betænkelig, når l andre ikke vil sætte jeres ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.