Hvor langt tid går der mellem måltiderne om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. december 2013

Guldet

Hej piger.. Hvor tit giver i mad om natten til baby ( nyfødt) hvor mange timer må baby sove uden mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

mommy1991

Hej piger.. Hvor tit giver i mad om natten til baby ( nyfødt) hvor mange timer må baby sove uden mad?

Leander har hele tiden spist hver 2.-3.-4. time døgnet rundt  

og de må i udgangspunktet sove så længe de kan, hvis de tager ordentligt på

Anmeld

6. december 2013

modesty

<3 Julebabyen <3 skriver:

Jeg ammede hver 3. time de første 2 uger, men det var fordi han havde gulsot, så jeg fik at vide at jeg skulle vække ham. Men min SP sagde at hvis baby ikke havde gulsot, skulle man lade ham/hende styre det selv. Efter de 2 uger, kunne min dreng tage 8 timer i streg om natten uden at amme, og han tog fint på. Hvis de er sultne, så vågner de.

Anmeld

6. december 2013

Clisolka

Siden Oliver blev født for 12 uger siden har han spist mellem 2-4 timer imellem  Han melder sig selv når han er sulten. De sidste 14 dages tid har han dog sovet natten igennem (23-06) 

Anmeld

6. december 2013

lycly

Min søn spiste hver 2. time hele døgnet rundt de første 5 mdr. Både da jeg ammede og da vi gik over til flaske

Om natten må de sove så længe de vil uden mad, medmindre de ikke tager nok på eller taber sig, så er man nødt til at vække dem hver 3. time oftest

Anmeld

6. december 2013

Carina:-)

Villads tog 2 nætter med 7 timer i streg,og det sagde sundshedsplejesken var no go når de er nyfødte da det kan være tegn på for lidt mad og gulsot. Og ganske rigtigt han virkede ikke sløv men havde tabt sig så meget at vi røg ind igen på sygehuset.

Når man ammer kan det være svært at vide hvor meget de tager,og børnelægerne på sygehuset sagde også at de var enige med sundhedsplejesken at man skal have haft mindst et besøg med stigende vægt før man skal lade dem selv styre nattesøvnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.