Hvad synes du om..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

Kløver

Bryder mig ikke om det, kommer til at tænke på en villa(hus)

Hvad med

Nethe
Rosa
Signe
Karla
Emma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg skulle lige høre det et par gange, før jeg rigtig syntes om det, men nu bliver det ved med at vende tilbage

Min kærestes kommentar til forslaget var: "Ej, vores datter er jo ikke noget hus!"
Nej, men derfor kan man da godt hedde Willa

Det skulle jeg også! De har en Villa og en Vegas. Begge navne skulle jeg liiiige høre et par gange før jeg kunne lide dem.

Haha! Jamen sådan kan man også se på navne

Anmeld

5. december 2013

et-ønske

Synes det er sødt men er personligt nok mere til Vigga, Vega, Viola eller Wilma min mand er bare slet ikke på nogle af dem

Anmeld

6. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

.. navnet Willa?

Det bliver ved med at dukke frem, når jeg tænker på navne til vores kommende lillesøster.

Vores store pige hedder Clara, men vi kan slet ikke blive enige denne gang.
Jeg havde forestillet mig at hun skal hedde Alma, men det kan min kæreste bestemt ikke lide

Synes det er sødt

Anmeld

6. december 2013

L&V

kommer til at tænke på tøjmærket vila

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Synes det er sødt men er personligt nok mere til Vigga, Vega, Viola eller Wilma min mand er bare slet ikke på nogle af dem

Det er også rigtig søde navne! Mændende har tydeligvis ikke forstand på navne

Anmeld

6. december 2013

Faith

Hvad med Wilma?

Anmeld

6. december 2013

lycly

Anonym skriver:

.. navnet Willa?

Det bliver ved med at dukke frem, når jeg tænker på navne til vores kommende lillesøster.

Jeg havde forestillet mig at hun skal hedde Alma, men det kan min kæreste bestemt ikke lide

Jeg må indrømme jeg synes det lyder helt forkert når jeg siger det højt Det ligger ikke så godt på tungen synes jeg. Men det er jo bare min mening.

Kan til gengæld godt lide navnet Alma

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Hvad med Wilma?

Det synes jeg også er rigtig sødt, og jeg har det også på min liste, men til det sagde han: "Så lyder det jo som om hun er med i The Flintstones!" (han har jo tydeligvis ingen smag )

Anmeld

7. december 2013

BabyMus

.. navnet Willa?

Det synes jeg faktisk er meget fint, selvom det ikke er et jeg selv ville bruge. Og kan godt lide det bliver stavet med W så det ikke direkte er stavet som Villa. Men jeg er også vild med navne der starter med V eller W. Elsker selv Vigga, Vilma/Wilma og Viola. Vilja synes jeg også er fint, det er dog heller ikke et navn jeg selv ville bruge.

Held og lykke med at få manden overtalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.