Tvivl - andre i samme situation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
37 svar
11 synes godt om
5. december 2013

KaKiChiMi

Jeg er i IVF-behandling og har testdag i dag. Jeg testede på morgenurin og aflæste testen da de tre minutter var gået. Der var den mest utydelige streg, den var virkelig næsten ikke til at se...

Da der så var gået de 5 minutter der maks. må gå (troede jeg) inden man aflæser test var der en (MEGET) lidt tydeligere streg.

Jeg ringede til klinikken og sygeplejersken sagde at jeg ikke kunne regne med svaret efter de 5 min, da den test de havde givet mig skulle aflæses efter 3 minutter. Beskeden var yderligere: vent et par dage og test igen...

Jeg synes bare det er SÅ hårdt at skulle vente flere dage igen.

Jeg har haft kvalme og bryst spændinger i går og tirsdag, men har intet følt i dag... det er lidt (læs: meget) fortvivlende.

Er der nogen af jer der har prøvet det og var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

modesty

Jeg er i IVF-behandling og har testdag i dag. Jeg testede på morgenurin og aflæste testen da de tre minutter var gået. Der var den mest utydelige streg, den var virkelig næsten ikke til at se...

Da der så var gået de 5 minutter der maks. må gå (troede jeg) inden man aflæser test var der en (MEGET) lidt tydeligere streg.

Jeg ringede til klinikken og sygeplejersken sagde at jeg ikke kunne regne med svaret efter de 5 min, da den test de havde givet mig skulle aflæses efter 3 minutter. Beskeden var yderligere: vent et par dage og test igen...

Jeg har haft kvalme og bryst spændinger i går og tirsdag, men har intet følt i dag... det er lidt (læs: meget) fortvivlende.

Skal du ikke have taget en blodprøve??

Har faktisk aldrig før hørt at en klinik har givet strimmel-test ved IVF...

Anmeld

5. december 2013

KaKiChiMi

Nej desværre... det havde jeg også håbet.

Men vi betaler selv da det er barn nr. 2 og så vil en blodprøve bare være en ekstra udgift.

Anmeld

5. december 2013

modesty

KaKiChiMi skriver:

Men vi betaler selv da det er barn nr. 2 og så vil en blodprøve bare være en ekstra udgift.

Okay, ja det er jo noget lidt andet, så...

Åh, det må være hårdt at vente, men du kan jo ikke rigtigt gøre andet. Hvis ikke I vil betale det ekstra.

Det er jo ikke rigtigt til at svare på dit spørgsmål... måske det er en bio hvis den er meget svag. Måske er du heldig at du bare først tester positivt sent. Men hvis der ikke kom en streg indenfor tid, så ville jeg nok ikke regne med noget.

for at den er der. 

Anmeld

5. december 2013

ønskebørn74

KaKiChiMi skriver:

Upload et billede af den, så skal vi give vores besyv med.. 

Anmeld

5. december 2013

esioul

KaKiChiMi skriver:

Clearblue digital - så er du slet ikke i tvivl

Anmeld

5. december 2013

KaKiChiMi

modesty skriver:

Okay, ja det er jo noget lidt andet, så...

Åh, det må være hårdt at vente, men du kan jo ikke rigtigt gøre andet. Hvis ikke I vil betale det ekstra.

Det er jo ikke rigtigt til at svare på dit spørgsmål... måske det er en bio hvis den er meget svag. Måske er du heldig at du bare først tester positivt sent. Men hvis der ikke kom en streg indenfor tid, så ville jeg nok ikke regne med noget.

for at den er der. 

De tilbyder desværre slet ikke at få taget en blodprøve... øv. Det ville jeg helst. De sagde jeg kunne prøve at få min egen læge til at tage en prøve, men den ville jeg jo først få svar på i næste uge og så er det jo et fedt...

men tak for de krydsede fingre...

Jeg tror bare jeg famler efter et spinkelt håb...

Anmeld

5. december 2013

KaKiChiMi

ønskebarn74 skriver:

Upload et billede af den, så skal vi give vores besyv med.. 

men det er jo flere timer siden den er taget. Kan man regne med det resultat?

den skulle jo aflæses efter 3 min.

Anmeld

5. december 2013

KaKiChiMi

esioul skriver:

Clearblue digital - så er du slet ikke i tvivl

ja, jeg har lige googlet den og skal helt sikkert have købt sådan en i morgen...

Anmeld

5. december 2013

esioul

KaKiChiMi skriver:

ja, jeg har lige googlet den og skal helt sikkert have købt sådan en i morgen...

Kun gode erfaringer herfra.

Matas har dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.