Første nat uden sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2013

Pinkrose

Uh hvor er jeg spændt på hvordan dey kommet til at gå.

Havde egentlig planlagt at se skulle afleveres til julemanden da hun selv har talt meget om det ( hun er 2,10)
Men da hun idag har valgt at smide de sidste tre sutter væk, så var det lige pludselig lidt svært ...
Har fundet en, men først efter hun blev puttet og vi havde talt om det .

Hun har så selv sagt det må være julemanden der har taget dem . Hun blev puttet for 20 min siden , og endnu ingen gråd, dog bakser hun rundt inde i sengen kan jeg høre...

Nogle gode råd ?
Også i tilfælde af jeg ikk finder de sidste to sutter, men hun selv støder på dem en dag , ku man så sige at dem må julemanden have glemt , så vi gemmer dem til ham ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Pinkrose

Efter 30 min ligger hun og snorker . Håber det holder resten af aftenen.

Anmeld

5. december 2013

Maja_4000

Min datter fandt en sut en uges tid efter hun havde smidt den .. Det var i kassen i børnehaven, det havde vi ikke lige tænkt på

Men hun konstaterede bare 'mig stor pige, ikke sut mere'

Hun var 2,5

Anmeld

5. december 2013

Pinkrose

Maja_4000 skriver:

Min datter fandt en sut en uges tid efter hun havde smidt den .. Det var i kassen i børnehaven, det havde vi ikke lige tænkt på

Men hun konstaterede bare 'mig stor pige, ikke sut mere'

Hun var 2,5

Super godt at høre.
Så jeg ikke så nervøs
Tænker dog jeg alligevel lige tager en rundt efter skole i morgen inden hun bliver hentet .)

Hvor mange dage tog det hende at vende sig til ikke at have den ?

Anmeld

7. december 2013

Maja_4000

Denisep skriver:

Super godt at høre.
Så jeg ikke så nervøs
Tænker dog jeg alligevel lige tager en rundt efter skole i morgen inden hun bliver hentet .)

Hvor mange dage tog det hende at vende sig til ikke at have den ?

Det tog et par dage selvom det er et halvt år siden, kan hun stadig finde på at spørge efter den, hvis hun har set en baby eller sådan noget.. Men så kommer hun i tanke om, at hun jo er en stor pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.