Når skaden er sket og man har været en idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
5 svar
10 synes godt om
5. december 2013

Anonym trådstarter

over for sin veninde. Og sagt sin mening om hendes kæreste, som jeg ikke synes behandler hende pænt, men som hun med årerne er blevet forelsket i. Det er jo et minefelt og det er jo ikke ens sag at dømme og heller ikke ens egne følelser, der er i klemme, så egentlig skulle man ikke sige noget. Men har gjort det og fortryder det og frygter at vi er uvenner. Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

ano14316

Anonym skriver:

over for sin veninde. Og sagt sin mening om hendes kæreste, som jeg ikke synes behandler hende pænt, men som hun med årerne er blevet forelsket i. Det er jo et minefelt og det er jo ikke ens sag at dømme og heller ikke ens egne følelser, der er i klemme, så egentlig skulle man ikke sige noget. Men har gjort det og fortryder det og frygter at vi er uvenner. Hvad ville i gøre?

Tag en snak med hende og fortæl hende at det eødu har sagt er du ked af h vis hun er sur over, og det er din oprigtige 'kærlighed' til hende der er årsagen... Og du ved godt det ikke var dit bord og et ubdskyld.. 

Anmeld

5. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg ville personligt blive glad for en veninde som dig. Du lyder som om at du oprigtigt holder af din veninde der er for lidt ærlighed idag. 

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Jeg ville personligt blive glad for en veninde som dig. Du lyder som om at du oprigtigt holder af din veninde der er for lidt ærlighed idag. 

Hvor er du sød. Men altså jeg er jo glad for min veninde, og har vurderet, at jeg har større behov for at være veninde med min veninde end for at være ærlig. 

Anmeld

5. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg synes ikke der er noget galt i at bekymre sig for sin veninde, men det kommer jo an på måden man siger tingene på.

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes ikke der er noget galt i at bekymre sig for sin veninde, men det kommer jo an på måden man siger tingene på.

Jeg tror, jeg har fået den holdning, at jeg kun siger min mening, hvis folk spørger "har du et godt råd" eller "hvad er din mening om det her". Jeg sagde den temmelig uopfordret, ikke på en grim måde, men uopfordret. Og hun har vist luftet, at hendes mor og søster allerede kritiserer manden, så jeg tror måske mere, at hun er ked af det. Altså at hendes nærmeste ikke kan lide ham, hun er forelsket i. Så måske havde hun mere brug for en lyttende veninde end en der mener noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.