Hvad skulle jeg da og bruge det til!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
6 svar
3 synes godt om
5. december 2013

MyLove E

Ja, hvad skal man da også med et side spejl !!??!!

Jeg skulle lige hente noget ve min moster. Så jeg parker bilen, går ud og lukker døren. "Kling, bang" og så lå mit glas fra sidespejlet på jorden

Hold op sådan noget bare træls!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Carina:-)

Og hvorfor sker sådan noget ALTID i decemeber hvor man dælme har nok at bruge penge på.

Her var jeg ude og handle i går ,og så ville min datter på 5 lige lege ræs med indkøbsvogne imens jeg satte de små i stolene,og BANG lige ind i fronten på vores bil 

Har  en kasko forsikring,men har en selvrisiko på 4500 

Og det er ikke 3 mdr siden at manden kørte højre side op at en kant så den skulle males osv-det var så også lige 4500 ,og så siger han bare -Jaaa men lille skat så husk hvad det ellers ville koste hvis vi ikke havde en kaskoforsikring 

Anmeld

5. december 2013

MyLove E

Carina:-) skriver:

Og hvorfor sker sådan noget ALTID i decemeber hvor man dælme har nok at bruge penge på.

Her var jeg ude og handle i går ,og så ville min datter på 5 lige lege ræs med indkøbsvogne imens jeg satte de små i stolene,og BANG lige ind i fronten på vores bil 

Har  en kasko forsikring,men har en selvrisiko på 4500 

Og det er ikke 3 mdr siden at manden kørte højre side op at en kant så den skulle males osv-det var så også lige 4500 ,og så siger han bare -Jaaa men lille skat så husk hvad det ellers ville koste hvis vi ikke havde en kaskoforsikring 

Vi har også lige fået rettet buler i vores:-)

Anmeld

5. december 2013

Papillon

Jeg kom til at grine  Kan lige se det for mig, og det blik man bare må stå med bagefter  

Men øv og træls!

Anmeld

5. december 2013

MyLove E

Papillon skriver:

Jeg kom til at grine  Kan lige se det for mig, og det blik man bare må stå med bagefter  

Men øv og træls!

Jeg stod også bare og kiggede lidt:-)

Anmeld

5. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nederen! 

Ka det ik evt meldes som en stormskade?! Altså hør her søde forsikringsmand, der står et kæmpe ringbind udenfor min dør og den har lige slippet en ordenlig vind, der blæste spejle ud på min bil X

Anmeld

5. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Nederen! 

Ka det ik evt meldes som en stormskade?! Altså hør her søde forsikringsmand, der står et kæmpe ringbind udenfor min dør og den har lige slippet en ordenlig vind, der blæste spejle ud på min bil X

Jeg er sikker på de ville hoppe den;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.