Ipad tilbehør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2013

Anonym trådstarter

Er der nogle der kan anbefale nogle sider på nettet hvor man kan shoppe udstyr til ipad?  til billige penge, men som også er til at stole på?

Og nogle anbefalinger på hvad der er et must at have til sin ipad af udstyr og app's

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

JuniMama

Jeg har brugt dx.com mange gange, de er rigtig billige og har kæmpe udvalg! Eneste minus er leveringstiden der nogen gange kan være på en måneds tid, men når det er så billigt, så venter jeg gerne!

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

JuniMama skriver:

Jeg har brugt dx.com mange gange, de er rigtig billige og har kæmpe udvalg! Eneste minus er leveringstiden der nogen gange kan være på en måneds tid, men når det er så billigt, så venter jeg gerne!

Hold da op det er billigt derinde og JØSSES et udvalg.... 

Men hvordan og hverledes mht betaling... skal man lægge meget oveni mht forsendelse, told eller andet og er der noget man skal være obs på evt maks beløb inden told osv

Er ret ny i det med at handle udenlands fra 

Anmeld

5. december 2013

JuniMama

Fragt er gratis så længe man vælger standart levering. Man kan selvfølgelig betale for express levering, hvis man vil.

Jeg er aldrig blevet opkrævet told/ moms for de pakker jeg har fået tilsendt, og tror jeg er oppe på de 15 stk efterhånden!! Men tror så også at det er fordi de krydser af i "gave-feltet" på told/moms blanketten på pakken, og så slipper man så vidt jeg ved for det!

Anmeld

5. december 2013

Lukas&Liam<3

JuniMama skriver:

Fragt er gratis så længe man vælger standart levering. Man kan selvfølgelig betale for express levering, hvis man vil.

Jeg er aldrig blevet opkrævet told/ moms for de pakker jeg har fået tilsendt, og tror jeg er oppe på de 15 stk efterhånden!! Men tror så også at det er fordi de krydser af i "gave-feltet" på told/moms blanketten på pakken, og så slipper man så vidt jeg ved for det!

Nu har jeg også lige været inde og kigge. Der er jo så meget at vælge imellem at man slet ikke ved hvad man skal tage

Anmeld

5. december 2013

JuniMama

Maria&Lukas skriver:

Nu har jeg også lige været inde og kigge. Der er jo så meget at vælge imellem at man slet ikke ved hvad man skal tage

Ja, jeg har også tit haft svært ved at begrænse mig!

Anmeld

5. december 2013

Kamulla

jeg bruger miniinthebox.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.