Kom nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2013

Anonym trådstarter

Ifølge sidste mens ville jeg være 5+3 idag, og har taget 2 test som var negative og mens er ikke kommet.. Har engang imellem mens agtige smerter Men det kommer i løbet af dagen og forsvinder så igen rimelig hurtigt. min mens plejer at være der til tiden hver gang. Men den er bare ikke kommet endnu. 

Ved ikke hvad jeg ville med dette. Er bare ved at være træt af at vente på mens. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Karoline27

Jeg kender det virkelig godt! Man bliver sindssyg i hovedet til sidst :/

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

Karoline27 skriver:

Jeg kender det virkelig godt! Man bliver sindssyg i hovedet til sidst :/

Ja det gør man. Altså kunne mens ikke bare komme eller komme med en positiv test (som man ønsker) 

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Kender det ALT for godt har ik set skyggen af min siden den 18 oktober.... men har vist tilgengæld haft æggeløsning 2 gange... hmm... så er spændt på at se om den kommer den 13, som var normalt mens dag inde bio...

kroppen er ski en mærkelig fætter

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Kender det ALT for godt har ik set skyggen af min siden den 18 oktober.... men har vist tilgengæld haft æggeløsning 2 gange... hmm... så er spændt på at se om den kommer den 13, som var normalt mens dag inde bio...

kroppen er ski en mærkelig fætter

min sidste mens startede 26 oktober. Og har ikke set den siden. Har haft petblødning. Men ikke mens. 

Dumme krop. 

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

min sidste mens startede 26 oktober. Og har ikke set den siden. Har haft petblødning. Men ikke mens. 

Dumme krop. 

har ingen pletblødninger haft overhovedet selvom jeg plejer at ha mørkt udflåd flere dage op til...

Dog har et brystparti der er blevet ømt inden for de sidste par dag... den ene gør godt nok nas, og trækker ind under den ene armhule.... her er der pt langt lys på 24/7 :-S

Nu må det enten komme eller give en positiv test....

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

har ingen pletblødninger haft overhovedet selvom jeg plejer at ha mørkt udflåd flere dage op til...

Dog har et brystparti der er blevet ømt inden for de sidste par dag... den ene gør godt nok nas, og trækker ind under den ene armhule.... her er der pt langt lys på 24/7 :-S

Nu må det enten komme eller give en positiv test....

Lige mine ord. Enten positiv eller mens komme. er træt af at vente på mens. Og ville ønske at jeg var gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.