Anonym skriver:
Sagen er den at min kæreste er blevet fyret pga sygdom. Vi var så til møde på jobcenteret igår. vi synes bege det var er dårligt møde og jeg kan slet ikke overskue det hele så jeg begynder at græde. Mine svigerforældre er meget uforstående over for min reaktion og min kæreste fortæller dem så at jeg kun tænker på penge og ikke på hans ve og vel. Han har altså i mine øjne bagtalt mig til hans forældre bag på min ryg og det er jeg sur over for jeg kunne aldrig drømme om at snakke dårligt om ham til min mor.
Ja. Jeg tænker på vores økonomi men det er jo også vigtigt da vi har en datter sammen. Så skrev min svigerforækdre til min igår at jeg ikke er god for hans søn og at jeg ingen støtte er for ham. Derfor tror jeg at jeg ikke er særlig populær. Jeg har ikke lyst til at skulle se dem i øjnene idag.
Jeg kan godt forstå din kærestes reaktion hvis han er af den opfattelse at du kun tænker på økonomien og ikke hans vé og vel!
Det er rigtigt synd for ham hvis han går i den tro, så den misforståelse ville jeg starte med at få redt ud og forklaret ham hvorfor du har snakket økonomi til det møde... og så eller få ham fortalt at hans helbred er det aller vigtigtste selvom økonomien også er det... hvis det er sådan du ser det altså.
Dernæst kan jeg ikke forstå at du er vred over at han har snakket med sine forældre, han er ked af det over hele situationen og igen, har han jo følt at det forholdt sig sådan at du tænkte mere på penge end ham!
Han skal ha lov til at læsse af på sine forældre, der hvor det er gået galt er at de har sendt dig den sms, istedet for lige at trække vejret og blande sig udenom, indtil de bliver bedt om at blande sig.
Jeg håber I får snakket og får styr på hvordan det hele forholder sig; og så et stort tillykke til din kæreste selvom dagen ikke er startet helt fantastisk
Anmeld