Min datter startede i dagpleje for 1 1/2 uge siden ved i dagplejemor, men hun har så ferie nu, så Lærke skal i gæstedagpleje de næste 2 uger, men heldigvis(tænkte jeg inden jeg hentede hende idag) ved den samme....
Lærke har været der idag og jeg har bare overhovedet ikke lyst til at sende hende afsted imorgen
.
For det første er det et ægtepar, så de har 8-10 børn og nogle af dem er jo altså næsten 3 og min pige er 14 mdr. Sådn to drenge på næsten 3 fylder meget inden i et lille legerum, så bare det er meget for Lærke. og det skal så lige siges at da hun startede i hendes dagpleje gik hun lige ind og gad dagplejemoderen et knus og var en smilende og glad pige. Idag stod hun bare og stod og smilede overhovedet ikke
Nå, men kæresten henter hende, da han fik fri og får afvide hun intet har spist - meget unormal for os, da Lærke er meget madglad. ud over det, så er hendes body blevet våd, da hun har sovet med armen uden for barnevognen
og så har de ikke engang givet hende en body på, så hun rendte rundt i bukser og en trøje - uden body indenunder og jo, det lå i skiftetasken!!!
er det bare mig der er frygtelig pernippen(hvordan man nu staver til det) som førstegangsmor - hvad tænker i???

Anmeld