åhh nej, 13 dage tilbage i gæstedagplejen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

LotteN

Min datter startede i dagpleje for 1 1/2 uge siden ved i dagplejemor, men hun har så ferie nu, så Lærke skal i gæstedagpleje de næste 2 uger, men heldigvis(tænkte jeg inden jeg hentede hende idag) ved den samme....

Lærke har været der idag og jeg har bare overhovedet ikke lyst til at sende hende afsted imorgen.
For det første er det et ægtepar, så de har 8-10 børn og nogle af dem er jo altså næsten 3 og min pige er 14 mdr. Sådn to drenge på næsten 3 fylder meget inden i et lille legerum, så bare det er meget for Lærke. og det skal så lige siges at da hun startede i hendes dagpleje gik hun lige ind og gad dagplejemoderen et knus og var en smilende og glad pige. Idag stod hun bare og stod og smilede overhovedet ikke

Nå, men kæresten henter hende, da han fik fri og får afvide hun intet har spist -  meget unormal for os, da Lærke er meget madglad. ud over det, så er hendes body blevet våd, da hun har sovet med armen uden for barnevognen og så har de ikke engang givet hende en body på, så hun rendte rundt i bukser og en trøje - uden body indenunder  og jo, det lå i skiftetasken!!!

er det bare mig der er frygtelig pernippen(hvordan man nu staver til det) som førstegangsmor - hvad tænker i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Nanna1985

Nej det er præcis derfor jeg flyttet til vuggestue.. Kunne ikk overlade Fia til en fremmede jeg aldrig havde mødt før el. kendte.. Fia var så ulykkelig, og hun havde meget svært med fremmede os.. Hun spiste heller ikk, når hun var gæstedagpleje og virkede meget MUT

Jeg har overflyttet Fia til vuggestue og hun startede D. 1 Maj og sikke en fuldstændig anderledes og super glad pige, jeg har fået nu  Det er det bedste jeg har gjort for vores datter.. Vores næste skal i samme vuggestue os, de lære så meget og kender personalet og det samme gør jeg

Anmeld

27. juli 2009

LotteN

Nu er jeg MEGET glad og tilfreds med Lærkes rigtige dagplejemor, så har ikke lyst til at flytte hende, men hun skal bare ALDRIG derover mere.
Lærke plejer og være en mild, smilende meget imødekommende pige - dvs overhovedet ikke bange for fremmede. men idag overraskede mig!

Anmeld

27. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

LotteN skriver:

Min datter startede i dagpleje for 1 1/2 uge siden ved i dagplejemor, men hun har så ferie nu, så Lærke skal i gæstedagpleje de næste 2 uger, men heldigvis(tænkte jeg inden jeg hentede hende idag) ved den samme....

Lærke har været der idag og jeg har bare overhovedet ikke lyst til at sende hende afsted imorgen.
For det første er det et ægtepar, så de har 8-10 børn og nogle af dem er jo altså næsten 3 og min pige er 14 mdr. Sådn to drenge på næsten 3 fylder meget inden i et lille legerum, så bare det er meget for Lærke. og det skal så lige siges at da hun startede i hendes dagpleje gik hun lige ind og gad dagplejemoderen et knus og var en smilende og glad pige. Idag stod hun bare og stod og smilede overhovedet ikke

Nå, men kæresten henter hende, da han fik fri og får afvide hun intet har spist -  meget unormal for os, da Lærke er meget madglad. ud over det, så er hendes body blevet våd, da hun har sovet med armen uden for barnevognen og så har de ikke engang givet hende en body på, så hun rendte rundt i bukser og en trøje - uden body indenunder  og jo, det lå i skiftetasken!!!

er det bare mig der er frygtelig pernippen(hvordan man nu staver til det) som førstegangsmor - hvad tænker i???

Jeg havde det præcis på samme måde med min datters gæste-dp, så jeg holdte hende hjemme et par dage, ringede så til kommunen og sagde at jeg ganske enkelt ikke turde overlade min datter til den der kvinde igen. Og hvorfor... Sp jeg ønskede en ny gæste-dp, det fik jeg 2 dage efter. Det var nu dejligt med hende. Men jeg vil sige til dig - efter egen erfaring, at du skal holde øje med hvor godt børnesikret hendes hjem er. Min datter fik indersiden af sin hånd brædt på en hothothothot ovnlåge(ovnen var LUKKET. Hmm).

Den gpd din datter er i, det hun har gjort - eller manglen på samme, det er bare ikke i orden!! Se og få bragt det i orden igen .

Vh en MEGET forstående mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.