Ipad eller tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ipad eller tablet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

682 visninger
11 svar
5 synes godt om
4. december 2013

stjernehimmel

ja overskriften siger jo næsten det hele....

Datteren på 8 spare op til en ipad eller tablet....(div mærker)

hendes far mener hun skal ha en Ipad, mor her mener at hun skal have en tablet(har selv iphone og synes ik der er nogen grund til at hun skal give så meget som apple koster)

Hun skal have min 16 gb og vil gerne ha en stor skærm 

Men hvad er  jeres erfaringer, og begrund gerne.. fordele og minusser ved de 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Bshizzle

Jeg vil sige IPad 

Er selv ked af jeg i sin tid ikke købte en iPad.. Men en Tablet istedet for. 

Min Tablet har jeg haft så mange problemer med, og faktisk ligger den bare i en skuffe der hjemme 

Ipad kan bedre kommunikere med vores telefoner og så er den bare nemmere 

Anmeld

4. december 2013

L&V

Klart en tablet..
Hvis hun ska bruge det til at se film på feks. så er hukommelsen jo ik særlig stor og der er ik mulighed for kort eller usb.

Man betaler alt for meget for brandtet.

også sykronisere det kun med appelprodukter..

Vi har selv en asus og den er super fed, hurtig og vi bruger den meget alle 3

Anmeld

4. december 2013

stjernehimmel

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Klart en tablet..
Hvis hun ska bruge det til at se film på feks. så er hukommelsen jo ik særlig stor og der er ik mulighed for kort eller usb.

Man betaler alt for meget for brandtet.

også sykronisere det kun med appelprodukter..

Vi har selv en asus og den er super fed, hurtig og vi bruger den meget alle 3

Det er nemlig os min tanke... 

Jeg kan nemlig få samme mærke som jeres til ca 2000 kr i stor udgave med 16 gb... og det er jo billigt..... 

Anmeld

4. december 2013

lille-trold

Vi har en samsung tablet og den virker så fint - dejligt man kan putte ekstra hukommelse i.

Anmeld

4. december 2013

Morgensol

Klart for iPad! Den er så meget mere børnevenlig og du ka låse den så hun ik selv ka købe apps og slette dem.. Og den kan sagtens synkronisere med andet end Apple. Vi har iPad som jeg synkroniserer med vores ganske almindelige computer. 

Anmeld

4. december 2013

Silas&Mille

stjernehimmel skriver:

ja overskriften siger jo næsten det hele....

Datteren på 8 spare op til en ipad eller tablet....(div mærker)

hendes far mener hun skal ha en Ipad, mor her mener at hun skal have en tablet(har selv iphone og synes ik der er nogen grund til at hun skal give så meget som apple koster)

Hun skal have min 16 gb og vil gerne ha en stor skærm 

Men hvad er  jeres erfaringer, og begrund gerne.. fordele og minusser ved de 2

Tja, hjemme hos os vil vi slet ikke eje Apple produkter, men det er mest fordi vi synes det er for dyrt i forhold til andre modeller.

Vores børn på 2 og 3 år får en Denver tablet hver i julegave. Denver har lavet en med børne-software hvor forældrene kan gå ind og indstille den til hvad de kan og ikke kan på tableten.

Jeg vil mene hun skal 'nøjes' med en billig udgave til hun blive ældre. 

Anmeld

4. december 2013

Muffinmus

Vi har en Ipad...om en billigere model ville være lige så nem og god aner jeg ikke. Ved at mange af de ApS mine vørn leger med i bh og skole ikke findes på android....der findes andre, men synes Apple klart har det største marked nu. Men ellers kender jeg ikke forskellen på de andre og Ipad. Jeg ved flere har fortrudt køb af andre tablets, især Denver og børnetablets. Men tror at Asus har lavet nogle ok nogle

Anmeld

4. december 2013

L&V

stjernehimmel skriver:

Det er nemlig os min tanke... 

Jeg kan nemlig få samme mærke som jeres til ca 2000 kr i stor udgave med 16 gb... og det er jo billigt..... 

Præcis.. Det er jo trods alt til et barn

Anmeld

4. december 2013

stjernehimmel

Tak for hjælpen alle sammen..... Efter overvejelser og snak med mange der har begge dele... Har hun fået de sidste hjælp på forskud i julegave og har fået en iPad 4 da vi fik den forhandlet godt ned.... 

mor her glæder sig til at se hendes ansigt når jeg siger hun har noget i min pose og den så ligger der og kigger på hende.... ( for hun har godt nok været ferm til at spare op til den)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.