Nu kan DU give lidt igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2013

Autostol.dk

Jeg har snart været medlem herinde i 2 år og har skrevet tæt på 400 indlæg, hvor langt de fleste er svar på Jeres spørgsmål om autostole. Jeg synes det er meget givtigt, at hjælpe jer så i kan komme sikkert ud i trafikken med de kære små.

Jeg vil nu høre om ikke i vil hjælpe mig? 

Det gælder alle jer, som har brugt Autostol.dk, fået hjælp herinde eller andet sted. Vil i ikke være så venlige, at komme med jeres vurdering af autostol.dk/mig ?

Det kan gøres på Trustpilot her, men alle jer med en Gmail, Youtube eller G+ konto, må også meget gerne gøre det her Autostol.dk Google + (er lidt langsom om at komme frem).

Jeg vil gerne høre alt det positive og negative - så jeg ved, hvordan i tage i mod mine råd og hjemmesiden.

Du må meget gerne skrive herinde når du har bedømt mig.

Pft....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Muffinmus

Done

Anmeld

4. december 2013

StudPsyk

Done

Anmeld

4. december 2013

Autostol.dk

MariaE skriver:

Done

Ej hvor fedt.. Mange tak og sikker fine ord... 

Anmeld

4. december 2013

Nemesis

Done!

Anmeld

4. december 2013

Autostol.dk

Janne T. skriver:

Done

Dejligt- mange tak!

Anmeld

4. december 2013

Autostol.dk

Nemesis skriver:

Done!

Mange tak skal du have. Det er virkelig dejligt, at i gider bruge tid på det, men også de meget pæne ord.

1000 tak!

Anmeld

5. december 2013

Autostol.dk

Autostol.dk skriver:

Jeg har snart været medlem herinde i 2 år og har skrevet tæt på 400 indlæg, hvor langt de fleste er svar på Jeres spørgsmål om autostole. Jeg synes det er meget givtigt, at hjælpe jer så i kan komme sikkert ud i trafikken med de kære små.

Jeg vil nu høre om ikke i vil hjælpe mig? 

Det gælder alle jer, som har brugt Autostol.dk, fået hjælp herinde eller andet sted. Vil i ikke være så venlige, at komme med jeres vurdering af autostol.dk/mig ?

Det kan gøres på Trustpilot her, men alle jer med en Gmail, Youtube eller G+ konto, må også meget gerne gøre det her Autostol.dk Google + (er lidt langsom om at komme frem).

Jeg vil gerne høre alt det positive og negative - så jeg ved, hvordan i tage i mod mine råd og hjemmesiden.

Du må meget gerne skrive herinde når du har bedømt mig.

Pft....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.