er såret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
10 svar
14 synes godt om
3. december 2013

Anonym trådstarter

Har en kæreste som jeg lige nu har været sammen med i snart 1 år... vi er lige flyttet sammen for 2 måneder siden og finder i dag ud af at han har kysset med en anden tøs 9 dage EFTER vi officielt blev kærester( vi datede halvanden måned inden).. læste det på gamle beskeder han ikk har fået slettet :/.. fik lov at sidde og kigge i hans mobil... men tror han fortryder han gav mig lov .... ved ikk helt hvordan jeg skal reagere er såret...

hvad ville i have gjort?... jeg bor i hans lejlighed med min søn på 2 år :/...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

salix

Anonym skriver:

Har en kæreste som jeg lige nu har været sammen med i snart 1 år... vi er lige flyttet sammen for 2 måneder siden og finder i dag ud af at han har kysset med en anden tøs 9 dage EFTER vi officielt blev kærester( vi datede halvanden måned inden).. læste det på gamle beskeder han ikk har fået slettet :/.. fik lov at sidde og kigge i hans mobil... men tror han fortryder han gav mig lov .... ved ikk helt hvordan jeg skal reagere er såret...

jeg ville være lige glad det er længe siden og intet ud fra det du skriver antyder at han har gjort det siden og det var jo kun et kys... det ville jeg på INGEN måde smide min daglig dag væk for

Anmeld

3. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

En gang for næsten et år siden?
Det har nok ikke været noget ved det, og han har jo ikke gjort andet siden, så ville jeg ikke lægge mere i det. han ville jo ikke flytte sammen med dig og din søn, hvis han hellere ville være sammen med en anden.

Han har valgt dig og det skal du bare være glad for

Anmeld

3. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Ville ikke gøre noget nu - det er længe siden...bare lad ham vide at han lige kan vove på at gøre det igen 

Anmeld

3. december 2013

Newsence

ville tage en grundig snak med ham omkring at han alsrig har sagt det til dig for det er ikke ok.

derudover ville jeg nok fortælle at han jo må finde sig i lidt kiggen overskulderen når han nu har vist han ikke fortæller sandheden men ellers lade den lægge.
men han skal da vide at det ikke er ok at fortige ting

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

newsence skriver:

ville tage en grundig snak med ham omkring at han alsrig har sagt det til dig for det er ikke ok.

derudover ville jeg nok fortælle at han jo må finde sig i lidt kiggen overskulderen når han nu har vist han ikke fortæller sandheden men ellers lade den lægge.
men han skal da vide at det ikke er ok at fortige ting

Er helt enig og tror også det bliver sådan... føler mug såret ig så alligevel føler jeg ikk jeg har ret til at blive såret over det... men jaa tilliden fik i hvert fald et knæk til aften

Anmeld

3. december 2013

HHC88

Jeg ville nok ikke smide det væk når det er så lang tid siden, og når det skete så tæt på jeres start i forholdet. Men jeg ville klart tage en alvorlig snak med ham og høre hans syn på sagen.. 

Du har uden tvivl ret til at føle dig såret, tvivl ikke på dét.. Nu er det bare et spørgsmål om hvordan i kommer bedst videre sammen uden at lade det ødelægge for meget. Tiden kan jo desværre ikke spoles tilbage, men du kan måske blive klogere på fremtiden. 

Anmeld

3. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg undrer mig over hvorfor du sad go læste beskeder der er 1 år gamle.
Men det er lang tid siden og kun et kys. Jeg ville prøve at glemme det hvis jeres forhold ellers er godt

Anmeld

5. december 2013

Mor til Majbørn

Er enig med flertallet herinde, og din kæreste skal jo heller ikk ha forståelsen af at det er 'okay' bare der går rigtigt længe inden det går op for dig.

... Når du snakker med ham om det, så synes jeg du skal stille det op som følgende: Hvad ville du ha gjort, hvis det var sket igår - kontra hvad du har gøre nu, hvor du første opdager noget, der er sket for 1 år siden.

... det kan måske hjælpe ham til at forstå, hvor ked at det du rent faktisk er, selvom du ikk lige smutter fra ham.

Anmeld

5. december 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg ville da være lidt såret og synes han er en idiot - men så ville jeg også komme videre. Det var i starten af jeres forhold, det er lang tid siden og det betyder absolut intet. 

At dvale i det ville simpelthen være for dumt. Kunne forstå hvis han havde gjort det i går 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.