Gelé Royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
19 svar
1 synes godt om
3. december 2013

JGeo

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der har prøvet det, om det har haft nogen virkning på jer.
Både gode og dårlige erfaringer modtages gerne
Min cyklus efter P-pille stop har været meget lang hhv. 46 dg., 38 dg og er lige nu på cyklusdag 44.
Jeg er ked af min cyklus er så lang. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en lidt mere regelmæssigt menstruation.

God aften derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

JGeo

Og forresten, hvilken variant kan I anbefale? Der er rimelig mange varianter nemlig.

Anmeld

4. december 2013

JGeo

4. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg har prøvet dem og de virkede ikke på mig.
Jeg blev først gravid da jeg fik tankerne helt væk fra gravidlitet og baby og det får man ikke vis man spiser piller for at prøve at blive det

Anmeld

4. december 2013

JGeo

anna111 skriver:

Jeg har prøvet dem og de virkede ikke på mig.
Jeg blev først gravid da jeg fik tankerne helt væk fra gravidlitet og baby og det får man ikke vis man spiser piller for at prøve at blive det

Okay.. Men ændrede din cyklus sig imens du tog dem?

Anmeld

4. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
JGeo skriver:

Okay.. Men ændrede din cyklus sig imens du tog dem?

Nej.. Men ens cyklus kan godt ændre sig vis man tænker for meget på pb det oplevede jeg nogle gange det er helt utrologt hvad hjernen kan gøre da jeg først fik mine tanker væk blev jeg gravid med det sammemen det var virkelig svært har både taget folisyre og gele royal osv prøvet alt ligget med benene i været men blev ikke gravid af det

Anmeld

5. december 2013

JGeo

anna111 skriver:

Nej.. Men ens cyklus kan godt ændre sig vis man tænker for meget på pb det oplevede jeg nogle gange det er helt utrologt hvad hjernen kan gøre da jeg først fik mine tanker væk blev jeg gravid med det sammemen det var virkelig svært har både taget folisyre og gele royal osv prøvet alt ligget med benene i været men blev ikke gravid af det

Ja det er utroligt hvad man kan finde på at gøre for det skal lykkedes

Anmeld

5. december 2013

Christina74

Jeg blev gravid i 5. Cyklus de sidste 1, 5 mdr tog jeg gele royal (den billige fra bilka) 

Hende der arvede resten blev også gravid efter 1-2 mdr på dem. Det var vist nok i hendes 4 -5 cyklus.

Jeg tror de hjalp med at lave super æg :-)

Anmeld

5. december 2013

CroQuis

Det virkede ikke her

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Hvad er det helt præcist??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.