baby lege i alderen 1-2 år og farvorit legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

BinaMor

hvad leger jeres børn?

hvad er det bedste legetøj de har? jeres bedste investering?

Gabriella er 14 måneder og danser løs på egen hånd. hun er meget glad for sin bamse (sover IKKE uden) og sit klaver men ellers syntes jeg hun mangler noget der virkelig fanger hende længere til. hun har alverdens smålegetøj men tænker på at investerier i en større ting med mange legemuligheder i.

så hvad har i derhjemme? (gerne billeder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Valle81

sabina22 skriver:

hvad leger jeres børn?

hvad er det bedste legetøj de har? jeres bedste investering?

Gabriella er 14 måneder og danser løs på egen hånd. hun er meget glad for sin bamse (sover IKKE uden) og sit klaver men ellers syntes jeg hun mangler noget der virkelig fanger hende længere til. hun har alverdens smålegetøj men tænker på at investerier i en større ting med mange legemuligheder i.

så hvad har i derhjemme? (gerne billeder)

Hejsa:0)

Kan godt huske, at jeg oså selv synes det var meget svært at finde legetøj til Asta da hun var den alder:0)

Jeg tænkte lige først et køkken, men det er jo nok førts aktuelt om et par måneder, men det købte jeg til Asta og hun fik timer til at gå med at røre i gryde, lukke ovn op, smide noget i, tage ud osv osv:0)

Knus fra mig, som håber du finder lige det:0)

Anmeld

27. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Altså nu er min datter osse 14 mdr. og har lidt det samme problem som dig. Dog skal jeg nok bare have skiftet noget af hendes gamle baby legetøj ud.
Jeg sætter 3 billeder ind i mit album, da jeg ikke rigtig kan indsætte nogen billeder ind her. Hmm

Anmeld

27. juli 2009

Munder

Direkte kopieret fra et indlæg jeg har skrevet tidligere i dag

Altså der er da meget

Helt sikkert legemad, det har været og er stadig et stort hit her. Det er jo et sted hvor ungerne kan efterligne os voksne.

Derudover har Andrea været rigtig glad for:
- træpuslespil
- Papbøger
- KIDS WOOD xylofon
- KIDS WOOD trækvogn med byggeklodser i.
- en Fisher Price telefon
- forskellige former for biler man kan køre hen af gulvet
- sådan en putteboks med forskellige former.

Og meget meget mere

Lige et billede taget dagen efter hendes 1 års fødselsdag, hvor hun fik xylofonen.

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

Emil har en masse, har ik lige billeder, men han har en bøtte med træklodser i, de kan underholde ham i laaaang tid af gangen, der er jo forskellige formor, farver osv.....
Men det der underholder ham mest er at smide alt hans ting op ii en papkassse og så kan han sidde der længe og kigge ting og tage dem osv.

Men har faktisk hørt at det kan være en ide hvis man ik vil købe hele tiden, at tage noget af det gemme det væk og så måske 14 dage efter tagge det frem igen, for så er det interasant igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.