så skyd mig dog bare!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
18 svar
6 synes godt om
3. december 2013

Maja88

Aargh har behov for at komme af med lidt galde..

Min vaskemaskine har i dag valgt midt i et program at den ikke vil tromle/centrifugere...

I forvejen spinker og sparer vi for at få råd til barnedåb og jul... og så kommer det her oveni... aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrgggggghhhh kam jo forfanden som mor til 2(heraf et spædbarn) ikke undvære min vaskemaskine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Kløver

Har du prøvet at slukke den og sætte på centrifugeringsprogram bagefter, virkede på min den gamle

Anmeld

3. december 2013

Elgaard73

Giver Maja84 ret.

Ellers kan det nogle gange være vægten af det våde tøj som får den til at drille. Hvis du på en eller anden måde, kan få den til at tømme vandet ud, så prøv at tage ca halvdelen af tøjet ud og prøv at centrifugere en halvdel af gangen. Min strejker nogle gange, når jeg har fyldt lidt for meget tøj i og det så bliver alt for tungt, når det får vand.

Eller måske har maskinen fået rykket sig ud af vatter. Min skal ikke rykke sig ret meget, førend at den strejker (hvilket jo også er godt nok, da den jo ellers vil smadre sig selv indvendig, når den skulle centrifugere).

Håber at det bare en simpel lille ting, der er galt .

Anmeld

3. december 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

Aargh har behov for at komme af med lidt galde..

Min vaskemaskine har i dag valgt midt i et program at den ikke vil tromle/centrifugere...

I forvejen spinker og sparer vi for at få råd til barnedåb og jul... og så kommer det her oveni... aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrgggggghhhh kam jo forfanden som mor til 2(heraf et spædbarn) ikke undvære min vaskemaskine

Håber de 2 andres råd virker.

Men kender det godt, vores vaskemaskine gik død en uge før jeg skulle føde. Heller ikke fedt tidspunkt

Anmeld

3. december 2013

Maja88

Maja84 skriver:

Har du prøvet at slukke den og sætte på centrifugeringsprogram bagefter, virkede på min den gamle

Har tømt for vand... og slukket.. prøvet forfra osv..

Den kan heller ikke dreje rundt når jeg prøver med hånden...

Man kan høre det lyder som den centrifugerer men den kører ikke runst... desværre

Anmeld

3. december 2013

Kløver

Maja88 skriver:

Har tømt for vand... og slukket.. prøvet forfra osv..

Den kan heller ikke dreje rundt når jeg prøver med hånden...

Man kan høre det lyder som den centrifugerer men den kører ikke runst... desværre

Er der måske noget som har sat sig i klemme, feks e. Bøjle fra en bh

Anmeld

3. december 2013

Maja88

Maja84 skriver:

Er der måske noget som har sat sig i klemme, feks e. Bøjle fra en bh

Nej... har vasket baby tøj i morges og gik så igang med håndklæder,hvor den så valgte at stoppe

Anmeld

3. december 2013

Laulund87

Hmm altså vores gik også i stykker og jeg ved intet om det, men min mand fandt ud af at der var en rem der var sprunget og den kostede nærmest intet at skifte.

Tror det var den gummirem der får den til at centrifugere så det er da værd at undersøge inden I smider den ud.

Anmeld

3. december 2013

2babygirls

Laulund87 skriver:

Hmm altså vores gik også i stykker og jeg ved intet om det, men min mand fandt ud af at der var en rem der var sprunget og den kostede nærmest intet at skifte.

Tror det var den gummirem der får den til at centrifugere så det er da værd at undersøge inden I smider den ud.

Det har jeg også prøvet... Tit kan man skrue låget af og tjekke om remmen bare er hoppet af.

Anmeld

3. december 2013

Laulund87

2babygirls skriver:

Det har jeg også prøvet... Tit kan man skrue låget af og tjekke om remmen bare er hoppet af.

Ja og det ville være super ærgeligt at smide den væk så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.