hjælp nogen der ved hvad det er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.249 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fået noget eksem på min ring finger det gør rigtig ondt i mit led jeg går ikke med ring så kan ikke være derfor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Jeg har fået noget eksem på min ring finger det gør rigtig ondt i mit led jeg går ikke med ring så kan ikke være derfor

Jeg tænker vand eksem, eller en anden slags eksem. Måske du har været i kontakt med noget du ikke kan tåle

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Jeg tænker vand eksem, eller en anden slags eksem. Måske du har været i kontakt med noget du ikke kan tåle

Det kunne måske være jeg skal til læge med min søn i morgen måske jeg lige skulle spørge ham der..
ved ikke om det kan ses men min hud krøller sig sammen og så er der sådan nogen blære og sår det kommet siden i fredags det gøre bare så ondt

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

Der er lige et billede mere her det lige taget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Det kunne måske være jeg skal til læge med min søn i morgen måske jeg lige skulle spørge ham der..
ved ikke om det kan ses men min hud krøller sig sammen og så er der sådan nogen blære og sår det kommet siden i fredags det gøre bare så ondt

Det ligner rigtig meget sådan noget min mor har og det er vand eksem. Plus hvis hun spiser noget bestemt

Anmeld

3. december 2013

Thereseh

Anonym skriver:

Jeg havde en gang noget der mindede om det, og fik et svampemiddel - der hjalp. Så noget svamp af en slags, er mit bud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.