Åh, jeg kan bare snart ikke mere 
Mine 2 børn blev anbragt udenfor hjemmet for 4 år siden nu. De er i dag 8 og 10 år.
Det var en frivillig anbringelse, da jeg havde depression, personlighedsforstyrrelse og mange ar på sjælen, efter en alt andet end tryg barndom.
Hele min verden ramlede da jeg måtte give mine børn fra mig. De var mit et og alt, grunden til jeg levede. Men jeg gjorde det for deres skyld. Så startede kampen: Kampen for at få det bedre og få bearbejdet mine dårlige oplevelser som barn. Men ikke mindst kampen mod kommunen! Kampen for at få lov at se mine børn, kampen mod en meget dominerende og manipulerende plejemor, kampen for at blive behandlet med respekt og som mine børns mor.
Jeg har vundet langt hen af vejen: Mit ene barn blev flyttet til anden plejefamilie, og personligt har jeg gennemgået en kæmpe forandring. Det var med stor stolthed jeg for ½ år siden stod med et papir fra min psykiater hvor der stod at jeg ikke havde nogen diagnose mere, ikke havde brug for terapi, og hun vurderede jeg godt kunne få mine børn hjem til mig igen. Jeg har kæmpet og kæmpet, og endelig fik jeg min belønning.
Mine børns sag skal tages op her i januar, hvis jeg ikke godkender en fortsat anbringelse skal sagen i Børn- og Ungeudvalget. Men jeg var klar, selvfølgelig skulle mine børn hjem, og troede egentlig ikke det ville blive det store problem. Bor sammen med min kæreste der er pædagog, og er selv i gang med en videregående uddannelse. Kort sagt, vi er rigtig velfungerende begge to.
Men ak... Kommunen mener nu mine børn har så store problemer at de ikke kan komme hjem til mig
Jeg forstår ikke hvad det er for nogle problemer, det går altid godt når de er på samvær, og hører kun positive ting fra skolen.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre i mit liv uden dem. Føler mig så magtesløs og skuffet, kan intet gøre. Ved ikke hvordan jeg skal blive ved med at holde til den ene skuffelse efter den anden. Vil bare have mine børn hjem til mig hvor de hører til, men det hele ser bare så håbløst ud.
Tager sagen i Børn- og Ungeudvalget, men er jo de færreste der vinder der. Kan slet ikke overskue at læse til eksamen lige nu, synes livet er så uretfærdigt