Kan i se den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
16 svar
6 synes godt om
3. december 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer.
Jeg vil være 3+2 idag. Kan i se den? Jeg synes jeg kan se den nemlig. Åh jeg bliver simpelthen nødtil at dele med jer. For er så glad. Håber vitterlig i kan se den ligesom jeg kan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Godmorgen de damer.
Jeg vil være 3+2 idag. Kan i se den? Jeg synes jeg kan se den nemlig. Åh jeg bliver simpelthen nødtil at dele med jer. For er så glad. Håber vitterlig i kan se den ligesom jeg kan

jeg ser altså desværre ikke noget

Anmeld

3. december 2013

lineog4

Kan desværre kun se en streg - men det er jo også super tidligt....

Anmeld

3. december 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Godmorgen de damer.

Kan kun se 1 streg. Men måske er det fordi lyset på billedet står rigtig dårligt, så det er faktisk svært at se i det hele taget... Kan du ikke tage et nyt billede 

Anmeld

3. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen de damer.

Én streg - men superdårligt billede, prøv et tættere på, vi behøver ikke at kunne se hele testen, bare testfeltet

Anmeld

3. december 2013

B&J

jeg kan desværre heller ikke se noget

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Én streg - men superdårligt billede, prøv et tættere på, vi behøver ikke at kunne se hele testen, bare testfeltet

Dette er billeder efter tid. Jeg kan godt se den håber i kan også

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Kan kun se 1 streg. Men måske er det fordi lyset på billedet står rigtig dårligt, så det er faktisk svært at se i det hele taget... Kan du ikke tage et nyt billede 

Nye billeder. Dog over tid

Anmeld

3. december 2013

stjernehimmel

Kan ane noget på de 2 sidste...  at det ikke er en snyder og det blot er den test streg

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Kan ane noget på de 2 sidste...  at det ikke er en snyder og det blot er den test streg

Jeg synes ihvertfald den er tydeligere irl end på billedet. Åh håber. Har købt en clear blue og prøver om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.