zinksalve ell pudder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er bedst mod røde numser synes i? Uddyb gerne

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.229 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

louisepigen23

Hvad er bedst efter din mening når den bette er rød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ingen af delene her.... vi bruger A-derma eryase.... den er SUPERR!

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Jeg bruger Zinksalve til numsen, men bliver han lidt rød i lysken eller under pungen bruger jeg pudder

Anmeld

27. juli 2009

Heidi.

Ingen af delene.. Her bruger jeg en speciel hømopatisk salve, som hedder Traumel.. Den indeholder KUN blomsterudtræk, og er på ingen måde skadelig..

Knus

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Heidi-Godsk skriver:

Ingen af delene.. Her bruger jeg en speciel hømopatisk salve, som hedder Traumel.. Den indeholder KUN blomsterudtræk, og er på ingen måde skadelig..

Knus

hold op mand.... dur den også til røde numser??????

er der snart noget den ikke er god til? jeg bruger den hvis jeg har ondt osv.....

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

Nu har jeg ikke selv børn endnu, men har da skiftet et hav af blenumser. Vil sige at zinksalven er bedst til behandling af røde numser, men pudderet er bedst til forebygning af røde numser. Men synes zinksalven er bedst hvis den lille får lov at ligge et par minutter uden ble, mens det virker, for det der med at numsen er våd (eller fugtig - fra salven), og så bliver pakket ind i en ble, det er ikke helt fantastisk efter min mening.

Anmeld

27. juli 2009

Sabina & Simone

Ingen af delene...
Herhjemme bruger vi Panthenol creme hvis numsen skulle blive rød og kartoffelmel for at undgå fugt i alle revnerne... Men nu døjer vi heldigvis ikke med rød numse, så det er sjældent... Ellers er en hårtørrer altså også god hvis man er i tvivl om om man får tørret ordenligt...

Anmeld

27. juli 2009

Ida.

ingen af delene - her bruger vi inotyol-salve, som de også bruger i mange vuggestuer...er det helt slemt er kogtvandsklude det bedste (strimler af stofble el. andet bomuldsstof lægges i kogende vand, der så køles ned og lægges våde på det røde sted, det bliver i bleen til næste bleskift, hvor de skiftes ud med rene, hvis stedet stadig er rødt)

Anmeld

27. juli 2009

Tina2

Heidi-Godsk skriver:

Knus

Hvor er den fra?? Helseforretning?

Anmeld

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Tina2 skriver:

Hvor er den fra?? Helseforretning?

ja en helseforretning :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.