Trist mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
8 svar
7 synes godt om
3. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en søn på lidt over 13 måneder, han er begyndt at være rigtig stædig og græder enormt meget. Han er ellers en rigtig glad dreng når vi er ude, så løber han rundt og smiler til alle, og i vuggestuen spiser han meget, sover godt og leger godt. Når vi henter ham bliver han enorm glad. Men når vi hjemme, kaster han sig rundt og græder løs! Han sover ved min side og far på gulvet, fordi han simpelthen græder øjnene ud af sig. Han græder også om morgen når han står op, han har ingen appetit hele døgnet rundt, eller jo han spiser i vuggestue siher pædagogerne. Men når han er hjemme vil han simpelthen ikke have noget. Selv hvis det er yogurt og kiks j tilbyder ham!! Han vil ikke have noget, drikker max 100 ml mælk og så gider han ikke. Jeg er simpelthen udkørt og er virkelig træt! Kommer hjem fra arbejde med en grædende unge under armen og sover med en grædende unge, vågner med en grædende unge, jeg er blevet så træt at får Lyst til at hænge mig selv!! Når han er i skødet vil han have j render rund med ham! Han vejer 10-11 kg og synes fandme det lidt! Hans mave han har faktisk slet ikke noget kød på kroppen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Sandratoft

Du får lige en krammer herfra 

Når han spiser i vuggestuen, så lyder det ikke som om han fejler noget, men hans appetit er meget lille om aftenen. Kan han ikke få noget ekstra at spise i vuggestuen den her periode, så det ikke er så slemt at han ikke spiser særlig meget resten af dagen? 

Anmeld

3. december 2013

vitapigen

Det lyder som min datter... Det er desværre alderen, men vores datter er over 2 år nu og hun kan stadig være sur og tvær, men det er når hun ikke får sin vilje. I må bare tænke at han prøver jer af og gør det hos jer hvor han er tryg ved godt at det ikke er nogen trøst, men det er blevet selvstændighedens alder og trods alder hvor det er vigtigt at der sættes grænser og det kan godt give skrig og skrål... Hold ud... Det går vel over engang

Anmeld

3. december 2013

RosSofi

Anonym skriver:

Jeg har en søn på lidt over 13 måneder, han er begyndt at være rigtig stædig og græder enormt meget. Han er ellers en rigtig glad dreng når vi er ude, så løber han rundt og smiler til alle, og i vuggestuen spiser han meget, sover godt og leger godt. Når vi henter ham bliver han enorm glad. Men når vi hjemme, kaster han sig rundt og græder løs! Han sover ved min side og far på gulvet, fordi han simpelthen græder øjnene ud af sig. Han græder også om morgen når han står op, han har ingen appetit hele døgnet rundt, eller jo han spiser i vuggestue siher pædagogerne. Men når han er hjemme vil han simpelthen ikke have noget. Selv hvis det er yogurt og kiks j tilbyder ham!! Han vil ikke have noget, drikker max 100 ml mælk og så gider han ikke. Jeg er simpelthen udkørt og er virkelig træt! Kommer hjem fra arbejde med en grædende unge under armen og sover med en grædende unge, vågner med en grædende unge, jeg er blevet så træt at får Lyst til at hænge mig selv!! Når han er i skødet vil han have j render rund med ham! Han vejer 10-11 kg og synes fandme det lidt! Hans mave han har faktisk slet ikke noget kød på kroppen! 

Min dreng var 2 år, inden han vejede 10 kg, vi er bare ikke så store mennesker. Det skal du også tænke på, at der er forskel. 

Men jeg kan godt forstå, at du er ked af, at han hele tiden græder og ikke vil spise. Har du prøvet at ringe til sp eller læge? Sover han ellers godt og er alderssvarende på andre punkter med sprog og motorik og den slags?

Anmeld

3. december 2013

Valle81

Han lyder ligesom alle andre børn i den alder og lyde fuldstændig ligesom mine tre:-)mht hans vægt så lyder det super fint, vores dreng på 2,5 vejer 12,5 kilo og er helt normalvægtig:-)

Mit eneste råd er, slip frustrationerne, det med mad vender igen. Her plejer det at vende opløsning tre -årsalderen:-)

Ø

Anmeld

3. december 2013

Valle81

Og har i fået tjekket at der ikke er noget med ørerne:-)

Anmeld

3. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Først vil jeg anbefale dig at tjekke ørene. Det er altid en god ide.
Nå men ellers har min dreng også været sådan i den alder. Kan du prøve at aktivere ham derhjemme. Male, tegne, lege med modellervoks, lege med en lille skål havregryn og evt. vand. Det har virket her

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Min dreng var 2 år, inden han vejede 10 kg, vi er bare ikke så store mennesker. Det skal du også tænke på, at der er forskel. 

Men jeg kan godt forstå, at du er ked af, at han hele tiden græder og ikke vil spise. Har du prøvet at ringe til sp eller læge? Sover han ellers godt og er alderssvarende på andre punkter med sprog og motorik og den slags?

Tusind tak for svar, min læge så ham får et styk tid siden hvor han havde fået mellemøresbetændelse, hun mener så at hans vægt er okay da han i sin højde er steget. Men tror nok det ligger mest i at når han ikke spiser ordentligt og hvis han gør så meget lidt at det bekymre mig at han ikke kommer til at tag på. Han taler løs på sit eget sprog, han har lært at sige mor og så et par andre ting selvfølgelig ikke helt tydeligt men forstående nok :-) derudover er han ekstrem aktiv og leger med andre børn og med sig selv. Synes dog han har lidt svært ved at forstå når jeg peger på noget men tænker lidt er det ikke først når de bliver lidt ældre? Han er ikke en der rigtig gider høre mig læse bøger for ham, han vil meget hellere lave ballade :-))

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar allesammen,

bruger min telefon til at svare, så skriver det i en, min søn har haft mellemørsbetændelse og fik penicillin imod det. Derudover har han fået endnu en kindtand, han har nu 3 kindtænder nedenfor og 2 øverst. Plus 8 Fra op og nedenunder. 

Så de vokser der ud af, han opfører sig faktisk normalt igen efter tanden er kommetud. Men har så et andet problem. Han havde været syg nogle måneder tilbshe, og så lod vi ham sove i vores seng da han simpelthen ikke ville ligge ned i sin egen. Nu har han sovet her i over 2 mdr og far er rykket ned på gulvet. Vi vil så gerne vende ham til at ligge i sin egen seng, hvordan skal j begynde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.