Jeg har en søn på lidt over 13 måneder, han er begyndt at være rigtig stædig og græder enormt meget. Han er ellers en rigtig glad dreng når vi er ude, så løber han rundt og smiler til alle, og i vuggestuen spiser han meget, sover godt og leger godt. Når vi henter ham bliver han enorm glad. Men når vi hjemme, kaster han sig rundt og græder løs! Han sover ved min side og far på gulvet, fordi han simpelthen græder øjnene ud af sig. Han græder også om morgen når han står op, han har ingen appetit hele døgnet rundt, eller jo han spiser i vuggestue siher pædagogerne. Men når han er hjemme vil han simpelthen ikke have noget. Selv hvis det er yogurt og kiks j tilbyder ham!! Han vil ikke have noget, drikker max 100 ml mælk og så gider han ikke. Jeg er simpelthen udkørt og er virkelig træt! Kommer hjem fra arbejde med en grædende unge under armen og sover med en grædende unge, vågner med en grædende unge, jeg er blevet så træt at får Lyst til at hænge mig selv!! Når han er i skødet vil han have j render rund med ham! Han vejer 10-11 kg og synes fandme det lidt! Hans mave han har faktisk slet ikke noget kød på kroppen!
Anmeld