Tjek tjek tjek!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
1 synes godt om
2. december 2013

Ønskebarnet12

Hej Skønheder!! 

tjek Pampered face på facebook, og bestil tid til retning af bryn eller en makeover. Jeg er Professional bryn ekspert. bruger tråd, som man gør i Hollywood og i Asian. En meget hygienisk og kemikalisk fri metode. Kan sagtens også gøresde pincet hvis man er lidt ekstra følsom ;-) 

bruger alt kvalitet og mærkevarer produkter når jeg sminker, det eneste jeg anbefalede er at man medbringer sin egen Foundation da alle har forskellige hudtyper. 

Kom ind og tjek 

www.facebook.com

/pamperedfacebysarah

eller søg efter Pampered face

derudover tjek min instagram profil pamperedface

syneS godt om og støt mig op :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ønskebarnet12 skriver:

Hej Skønheder!! 

tjek Pampered face på facebook, og bestil tid til retning af bryn eller en makeover. Jeg er Professional bryn ekspert. bruger tråd, som man gør i Hollywood og i Asian. En meget hygienisk og kemikalisk fri metode. Kan sagtens også gøresde pincet hvis man er lidt ekstra følsom ;-) 

bruger alt kvalitet og mærkevarer produkter når jeg sminker, det eneste jeg anbefalede er at man medbringer sin egen Foundation da alle har forskellige hudtyper. 

Kom ind og tjek 

www.facebook.com

/pamperedfacebysarah

Øv du er fra Kbh

Anmeld

3. december 2013

mariamiss6

Ønskebarnet12 skriver:

Hej Skønheder!! 

Kom ind og tjek 

www.facebook.com

/pamperedfacebysarah

Man må ikke rigtig reklamere på baby.dk uden at have en aftale med staff om det. 

Hvis du tjener penge på denne her service, kan du evt. bruge secondsales som er baby.dk's egen salgsside. 

Hvis du derimod er et firma kan du snakke med staff om at få dig en erhvervsprofil (jeg ved ikke hvordan det fungerer, så der må du spørge staff)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.