brug for inspiration ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
5 svar
3 synes godt om
2. december 2013

DianaRJS

nu er twinserne efterhånden 3 uger gamle, og så hurtig som tiden er gået de sidste 3 uger kan jeg godt se jeg måske skal til at igang med invitationerne til barnedåben for ellers er jeg sikker på jeg bare ikke når det... går ikke ud fra tvillingerne bliver letter jo mere vågne de bliver så der bliver jo ikke mere tid ;P

men jeg er simpelthen tom for ideer, både til inbydelserne men også til bordpynten...

så piger hvis i gider må i meget gerne komme med en masse inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Rikke2404

Mine invitationer ser sådan her ud Syntes selv jeg har været ret kreativ! Det var nogen jeg fandt på nettet, og måtte bare lave nogen (næsten) magen til

Tænker, at du godt kunne skifte de to trekanter i lyserød ud med en drengefarve, så der bliver lidt kompi af drenge og pige farver? Og så en drengebaby og en pigebaby udenpå måske?

Til bordpynt har vi lyserøde rangler og små lyserøde sko, som også er lavet i karton Igen, der kunne du jo godt lave et farve-mix
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2013

Pigent

Jeg ved ikke om du kreativ og selv vil lave noget eller om du har tænkt dig at bestille noget.
Ellers kan du lave nogle her
http://www.vistaprint.dk/gallery/IEEAgAYBADgAAAA=/ invitationer-meddelelseskort/religion.aspx?txi=155 14&xnid=ContextualLeftNav_Religious+(linked+it em)_Invitations+%26+Announcements_All+Products& ;xnav=ContextualLeftNav_Category_Invitations+%26+A nnouncements

Bordpynt tænker jeg hvis man nu kunne finde nogle flasker på genbrug eller en anden enkel vase også putte to blomster i. Fx i en piget farve og en i en drengetfarve eller bare to i neutrale farver.
To forskellig farvede lys. På bordet kunne man ligge fx nogle sutter eller andre små pynte ting.
Jeg har engang set i tv'et at de brugte sutter som servit holder. Man tager sådan en sut med ring på også ruller servietten og putter den ind imellem. Måske man også kunne bruge sutten som bordkort på en eller anden måde.

Held og lykke

Anmeld

5. december 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

nu er twinserne efterhånden 3 uger gamle, og så hurtig som tiden er gået de sidste 3 uger kan jeg godt se jeg måske skal til at igang med invitationerne til barnedåben for ellers er jeg sikker på jeg bare ikke når det... går ikke ud fra tvillingerne bliver letter jo mere vågne de bliver så der bliver jo ikke mere tid ;P

men jeg er simpelthen tom for ideer, både til inbydelserne men også til bordpynten...

Faldt lige over dette her, og kom til at tænke på dig. Der er nemlig skabelon til invitation med tvillinger (dreng og pige) Ret sødt med ugler

http://www.babyklar.dk/barnedaab/invitation-til-ba rnedaab.html

Anmeld

5. december 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Faldt lige over dette her, og kom til at tænke på dig. Der er nemlig skabelon til invitation med tvillinger (dreng og pige) Ret sødt med ugler

http://www.babyklar.dk/barnedaab/invitation-til-ba rnedaab.html

den havde jeg faktisk godt set ;P men blev enig med mig selv om at det bare blev super simpelt og nemt så har bare fixet sådan en her istedet for..

Anmeld

5. december 2013

Karla

DianaRJS skriver:

Sådan ser vores invitationer ud

Ellers skal vi have en lilla papirsdug, en pink bordløber. Engangsservice i lilla/pink og servietter der også matcher. Der kommer lilla lys på bordene, og bordkort kommer til at være et lille kort der sidder i en lyserød kyskage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.