Fotograf til julebilled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
11 svar
1 synes godt om
2. december 2013

sulo

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet de der gode gamle julefotokort i nærheden af middelfart/kolding området?

Samtidig mangler jeg et sted jeg kan købe evt en juleheldragt til samme formål og til juleaften, evt sådan en "min første jul" dragt i str max 56

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

sulo

Slet ingen der ved hvor jeg kan få taget et julebilled?

Anmeld

3. december 2013

stjernehimmel

sulo skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet de der gode gamle julefotokort i nærheden af middelfart/kolding området?

Samtidig mangler jeg et sted jeg kan købe evt en juleheldragt til samme formål og til juleaften, evt sådan en "min første jul" dragt i str max 56

De har dragten i Rema pt med min første hjul... byens fotografer tager tit billige julebilleder osv.. prøv at ring til dem tæt på dig.. 100 på at du finder et godt tilbud 

Anmeld

3. december 2013

sulo

De har dragten i Rema pt med min første hjul... byens fotografer tager tit billige julebilleder osv.. prøv at ring til dem tæt på dig.. 100 på at du finder et godt tilbud 

Jeg må en smut i rema i morgen, tak for tippet, det var den jeg havde i tankerne

Anmeld

4. december 2013

sulo

12. december 2013

sulo

sulo skriver:

Jeg må en smut i rema i morgen, tak for tippet, det var den jeg havde i tankerne

Øv, har nu været i tre butikker og kun fundet held med át finde en dragt i str 74 og skal have en i max str 56.

Nogen der ved hvor jeg kan få en jule dragt i den str evt bare en nisse hue?

Anmeld

13. december 2013

mor88

Øv, har nu været i tre butikker og kun fundet held med át finde en dragt i str 74 og skal have en i max str 56.

Nissehue får du i name it har du evt været i BR, Toys r' us, kvickly, h&m? 

Anmeld

13. december 2013

mor88

sulo skriver:

Du kan evt købe en rød body og grå bukser(eller omvendt)

Anmeld

13. december 2013

Kløver

Mener photocare laver dem og studie12 i nr Åby plejer ihvertfald at lave julekort

Anmeld

13. december 2013

DianaRJS

sulo skriver:

Photocare i alle byer laver julebilleder til 150 og min første jul kan købes i babysam kærebørn ønskebørn hogm osv men ja er nok besværligt at finde de små størrelser nu da folk formegentlig har købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.