Syg - ingen appetit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
2 synes godt om
2. december 2013

CamillaKP

Bekymret! Nogle der kan give mig ro i sindet! 

Jeg er i uge 31+2, er blevet hamrende forkølet, hoster og er mega snottet! 

Jeg har virkelig ingen appetit! Får så dårlig samvittighed over for min lille mand i maven, kan det skade ham at jeg er syg og ingen ting kan spise når jeg er så langt henne og han jo skal vokse en masse de sidste 9 1/2 uge.. 

Håber nogle af jer har erfaring, og kan hjælpe en virkelig ramt og bekymret første gangs gravid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

lineog4

Baby tagårer hvad baby har behov for og det er de færreste af os der ikke har en lille reserve både af vitaminer og andet godt. Jeg fik influenza 2 mnd før min ældste blev født og spiste intet og der kom en stor basse på over 4 kilo og 59 cm alligevel.

god bedring

Anmeld

2. december 2013

CamillaKP

lineog4 skriver:

Baby tagårer hvad baby har behov for og det er de færreste af os der ikke har en lille reserve både af vitaminer og andet godt. Jeg fik influenza 2 mnd før min ældste blev født og spiste intet og der kom en stor basse på over 4 kilo og 59 cm alligevel.

god bedring

Tusind tak, gav mig Ro!

Jeg spiste morgenmad ved 9 tiden, men har ikke spist siden! Og plejer at spise hver anden trejde time /: 

så han har da lidt at tage af!

Anmeld

2. december 2013

LilleSmølf

Jeg havde hypermesis så jeg kastede op hver dag, 5 gange om dagen (mindst) i over 7 måneder. Levede af sodavandsis, supper og nudler. Hvis jeg virkeligt flottede mig kunne jeg klare et halv skive toast.

Og han har det altså udmærket

Så tror ikke du skal bekymre dig for meget over et par dages mistet appetit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.