Drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Ox.

Halløjsa piger!

Jeg elsker at drømme, og har på det seneste, ved ikke om det skyldes min graviditet, haft de mest underlige drømme længe!
I den ene var jeg hemmelig agent (Ja, ved godt det lyder som noget taget ud af hovedet på en 7-årig dreng hehe), den anden arbejdede jeg i et supermarked i USA, hvor pludselig der kom den ene naturkatastrofe efter den anden og verden var ved at gå under ...

Har i haft nogle skøre/underlige drømme på det sidste? Prøver i at tyde nogle af dem?

Selv bruger jeg nogengange hjemmesiden www.dreammoods.com, den er ret underholdende. eksempelvis slog jeg "apocalypse" op derinde fra min drøm i nat, og der stod:

Apocalypse
To dream of the apocalypse, signifies an emotional and dramatic change taken place within. The dream may also indicate the end of one kind of lifestyle and the beginning of another.

Hvilket jo passer fint på at min prinsesse snart kommer, og det er vores første barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

mariamiss6

hmmm ja altså jeg har aldrig brugt drømmetydning, og desværre drømmer jeg heller ikke så meget mere, noget jeg kan huske....

Men det lyder da til at du har seje drømme hehe....

det sidste jeg kan huske jeg har drømt, var da jeg ventede min store søn.
jeg drømte at jeg fødte ham i toilettet i 13. uge, regnede jo med han var død, men tog ham op ad wc'et, og der var en lille levende, næsten færdig baby. bare meget meget lille, og han havde næsten ingen lyd.
på sygehuset sagde de at han var helt normal, som en fuldbåren baby, bare meget lille. og jeg fik ham med hjem igen med det samme.
derhjemme vågede jeg over ham som en høg, fordi han jo næsten ikke kunne høres når han græd.
men en dag bestemte jeg mig alligevel for at sætte ham i sofaen mens jeg lige var i køkkenet. da jeg kom tilbage var han forsvundet ind i en pude, fordi han var så lille kunne han "rende" gennem fibrene. men så gik jeg bare op til hans seng og holdt puden lige over madrassen, til han sev ud igen....

se DET var en mærkelig drøm, og jeg havde det lidt skidt da jeg vågnede, men grinede også noget af den.....

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

mariamiss6 skriver:

hmmm ja altså jeg har aldrig brugt drømmetydning, og desværre drømmer jeg heller ikke så meget mere, noget jeg kan huske....

Men det lyder da til at du har seje drømme hehe....

det sidste jeg kan huske jeg har drømt, var da jeg ventede min store søn.
jeg drømte at jeg fødte ham i toilettet i 13. uge, regnede jo med han var død, men tog ham op ad wc'et, og der var en lille levende, næsten færdig baby. bare meget meget lille, og han havde næsten ingen lyd.
på sygehuset sagde de at han var helt normal, som en fuldbåren baby, bare meget lille. og jeg fik ham med hjem igen med det samme.
derhjemme vågede jeg over ham som en høg, fordi han jo næsten ikke kunne høres når han græd.
men en dag bestemte jeg mig alligevel for at sætte ham i sofaen mens jeg lige var i køkkenet. da jeg kom tilbage var han forsvundet ind i en pude, fordi han var så lille kunne han "rende" gennem fibrene. men så gik jeg bare op til hans seng og holdt puden lige over madrassen, til han sev ud igen....

se DET var en mærkelig drøm, og jeg havde det lidt skidt da jeg vågnede, men grinede også noget af den.....

Ja, jeg ved simpelthen heller ikke hvorfor jeg har de drømme i øjeblikket, kan være jeg er gået lidt i barnesind med den ene, og den anden er nok som der står fordi der er ved at ske en stor omvæltning i mit liv

Men det var godt nok også en sjov drøm du har haft, det er egentlig underligt at i selve drømmene giver alt bare mening og er sandsynligt, men når man så vågner sidder man og tænker "Hvad f... var det lige jeg drømte??!" hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.