Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Den første test er 5 minNr 2 test er 10 efterDet er to forskellige teste Skal vi stadigvæk have sex hver anden dag
Den første test er 5 minNr 2 test er 10 efterDet er to forskellige teste Skal vi stadigvæk have sex hver anden dag
Går ud fra det er ÆL teste? Ingen af dem er positive, så ja I skal stadig sexe... Begge streger skal være lige tydelige eller teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen....
Hvorfor bare ikke have sex når I har lyst og ikke, hvornår testen viser, "at I skal"
MoarHvidovre skriver: Hvorfor bare ikke have sex når I har lyst og ikke, hvornår testen viser, "at I skal"
Masig skriver: Går ud fra det er ÆL teste? Ingen af dem er positive, så ja I skal stadig sexe... Begge streger skal være lige tydelige eller teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen....
ingen af dem er positive.
og sex da endelig
esioul skriver: ingen af dem er positive. og sex da endelig
Anonym skriver: Gør vi også. Men jeg er en ad dem som virkelig elsker sex
Gør vi også. Men jeg er en ad dem som virkelig elsker sex
Så smid de ægløsningstest ud og lad tankerne få frit løb - og så skal der nok komme en spire ud af det
Anonym skriver: Gør vi også
Gør vi også
Ha ha ha, jeg ved godt hvad du mener, men kunne ikke lige lade være med at tænke. "skal vi stadig have sex hveranden dag, nu jeg er gravid" for enten "det orker jeg ikke" eller "kan vi ikke godt blive ved med at have sex hveranden dag".
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128