Ja december måned er bare en hel særlig måned herhjemme

Den 3. December er det 4 år siden vi fandt sammen og det var på trods af juletravlhed på jobsene hos os begge. Jeg fik min aller første gave af ham 13 dage senere, for skulle jo have en fin gave på min 18 års fødselsdag <3
Selvom vores forhold har budt på mange ting og her i blandt to dejlige børn, formår vi stadig at huske hinanden og endda måske lidt ekstra i december

jeg havde igår planlagt en hemmelig tur ud at spise og i biffen igår, så havde bag om ryggen på ham fået ungerne passet hos hans forældre og troppede derefter op på hans arbejde, han blev så overrasket og glad og vi var enige om at sådan en aften havde vi trængt til længe

Idag overrasker han mig så med en pakkekalender fra Pieces. Havde for sjov sendt et billed af en flyer omkring lige netop den pakkekalender til ham og havde aldrig drømt om at han rent faktisk ville købe den til mig <3
Men igen viste han mig at denne måned betyder lige så meget for ham som for mig selv efter 4 år sammen og jeg ved vi også skal giftes på vores årsdag om nogle år
Anmeld