Soya mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2013

livhemdrup

Min søn kan ikke tåle modermælks erstatning hans mave bliver lige så tynd som vand. Men han er så gammel nu at han reelt ikke behøver flaske om natten men undvære den vil han ikke. Og han kan heller ikke tåle komælk. Tænkte så om han måtte få soya mælk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

TbCp

soyadrik er ikke godt da det kan udvikle allergi. Du skal heller ikke bruge risdrik da der er noget i der kan være skadeligt ved større mængder.

vi bruger selv havredrik eller mandeldrik til vores søn

Anmeld

1. december 2013

TbCp

Vi køber en særlig (og dyr) mme som kan tåles af ham, men har netop fået recept på en anden som er billigere og som også bruges til børn med mælkeallergi og laktoseintolerans (som vores søn har)

Anmeld

1. december 2013

Kamulla

jeg brugte Nutramigen fra apoteket, som også fået i en udgave til børn der ikke fuldtids spiser flaske, men som erstatning til alm mælk.. jeg bruger laktosefri minimælk til min søn, børnene skal bruge kalk og alt det andet, og i soya mælk er der noget allergifremkaldende i for de helt små..

Anmeld

2. december 2013

livhemdrup

Tak for svar alle sammen

Anmeld

2. december 2013

TbCp

Kamulla skriver:

jeg brugte Nutramigen fra apoteket, som også fået i en udgave til børn der ikke fuldtids spiser flaske, men som erstatning til alm mælk.. jeg bruger laktosefri minimælk til min søn, børnene skal bruge kalk og alt det andet, og i soya mælk er der noget allergifremkaldende i for de helt små..

Jeps det er lige præcis den mme vi har fået recept på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.